تاریخ انتشار: 1397/04/21 15:51
کد خبر: 139185

عنایتی: مسئولیت خرید‌های تیم با شفر است/ استقلال بدون ابراهیمی هم مدعی است

مهاجم سابق استقلال معتقد است پیدا کردن جانشین برای امید ابراهیمی در این تیم کار سختی است.
عنایتی: مسئولیت خرید‌های تیم با شفر است/ استقلال بدون ابراهیمی هم مدعی است

 رضا عنایتی در مورد جدایی ابراهیمی می‌گوید: من نمی‌توانم در مورد تصمیم امید صحبت کنم، چون هر بازیکنی براساس اهدافش تصمیم می‌گیرد. به هر حال این اتفاق برای استقلال خوب نبود و ما در این سال‌ها همیشه شاهد بودیم قبل از شروع فصل با حاشیه‌ها و دغدغه‌های زیادی مواجه است که هواداران را نگران می‌کند. البته ما نباید درباره جدایی امید احساسی برخورد کنیم و باید به تصمیم او احترام گذاشت.

عنایتی در مورد اینکه آیا پر کردن جای امید ابراهیمی سخت نیست، تأکید می‌کند: طبیعتاً کار استقلال برای پر کردن جای او سخت است، اما این تیم بدون امید هم به راه خودش ادامه خواهد داد. ابراهیمی در این سال‌ها یکی از فوتبالیست‌های بااخلاق و متعهد استقلال بود که تصمیم به جدایی گرفت. هر چند که پر کردن جای او سخت است ولی استقلال باید با این شرایط کنار بیایید.

از عنایتی در مورد خرید‌های استقلال سؤال می‌کنیم که انتقاد‌هایی را به همراه داشته است. او در این زمینه می‌گوید: باید دید تفکرات شفر در این زمینه چه بوده است. استقلال خیلی زود شروع به جذب بازیکن کرد و شک نکنید این نفرات با تصمیم شفر به استقلال آمدند هرچند شایعاتی در این زمینه شنیده می‌شود ولی من معتقدم مربی‌ای مثل شفر هیچ وقت راضی نمی‌شود باشگاه بدون آنکه نظر او را سؤال کند بازیکن جذب کند.

عنایتی در پایان حرف‌هایش می‌گوید: تمام بازیکنان استقلال با نظر شفر جذب شدند و مسئولیت خرید‌های این تیم با سرمربی است. من در مجموع نسبت به شرایط استقلال برای فصل جدید خوشبین هستم، چون استقلال تیم بزرگی است و می‌تواند قهرمان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mz8vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریسک بزرگ استقلال و شفر روی یک بازیکن