تاریخ انتشار: 1397/04/21 15:53
کد خبر: 139184

دوست صمیمی شفر استقلال را به هم ریخت!

خبر انتقال احتمالی سرور جپاروف به سپاهان اصفهان بار دیگر موجی از نگرانی را بین هواداران استقلال به راه انداخت.
دوست صمیمی شفر استقلال را به هم ریخت!

 طرفداران استقلال که منتظر بودند افتخاری و توفیقی در ترکیه هافبک گلزن و گلساز تیم محبوبشان را به تمرینات اضافه کنند به یک باره با خبر انتقال سرور جپاروف به اصفهان مواجه شدند! خبری تکان‌دهنده که البته منابع نزدیک به باشگاه سپاهان هم آن را تأیید می‌کردند.

خاطرات خوش جپاروف از اصفهان

سرور جپاروف وقتی در نیم‌فصل لیگ شانزدهم به پنجره بسته استقلال خورد راهی اصفهان و سپاهان شد تا با کرانچار کار کند. او با آشنایی که از این تیم دارد راحت‌تر است که در ایران غیر از استقلال برای این تیم بازی کند. او در سپاهان بدون دردسر پولش را هم گرفت و از این رو بدش نمی‌آید خاطرات خوش گذشته را تکرار کند.

بی‌خبری سپاهانی‌ها از جپاروف!

با انتشار خبر انتقال جپاروف به اصفهان و سپاهان سراغ رضا فتاحی مدیر (سرپرست) این تیم رفتیم و در این باره از او سؤال کردیم که به خبرورزشی گفت: «من در این باره اطلاعی ندارم و نمی‌دانم این خبر تا چه حد صحت دارد»، اما افراد نزدیک به تیم مدعی بودند که برای او بلیت سفر به ترکیه هم تهیه شده است. چون سپاهانی‌ها شنبه بعد راهی ترکیه می‌شوند.

جپاروف را تیام به این روز انداخت!

سرور جپاروف دو ماه پیش (اوایل اردیبهشت) در جلسه‌ای با مدیرعامل استقلال توافق کرد قراردادش را تمدید کند ولی به یک باره موضوع مامه تیام همه چیز را بر هم ریخت! حساسیت مسئولان باشگاه درباره بازیکن سنگالی تا حدی زیاد شد که توجه همه بازیکنان تیم از جمله جپاروف را به خودش جلب کرد. سفر مدیرعامل به ترکیه هم از اتفاقات نادر این ماجرا بود. سرور هم با دیدن این وضعیت صبر کرد و از امضای قرارداد طفره رفت.

همه استقلالی‌ها ناراضی‌اند

مشکلی که امروز باشگاه با سرور جپاروف دارد فقط محدود به این یک بازیکن نیست. مدیر برنامه سرور به خبرورزشی گفت: آنچه باعث شد خیلی از بازیکنان استقلال قراردادشان را دیر تمدید کنند یا اصلاً هنوز این کار را انجام نداده‌اند همین تیام است. بازیکنان استقلال از اینکه یک بازیکن همه چیز باشگاه شده به شدت ناراحتند و معتقدند آن‌ها دیده نمی‌شوند.

مدیران باشگاه برای جپاروف کم نگذاشتند

یکی از نزدیکان جپاروف معتقد است افتخاری و توفیقی در این باره هیچ نقشی ندارند و اتفاقاتی که پیرامون تمدید قرارداد تیام رخ داده آن‌ها را به این چالش بزرگ کشانده است. او گفت: «دو ماه پیش همه توافقات با جپاروف انجام شد ولی دلال این بازیکن که دوست سرمربی تیم است همه معادلات را برهم زد».

نقش دوست شفر در بلوای دلاری!

فردی به نام شرمن که دوست نزدیک شفر است پس از درخشش تیام زیر پای او نشست و برای اینکه حق دلالی اش را از این طریق بالا ببرد رقم او را به شکل کاذب بالا برد. شرمن با این تصور که باشگاه‌های ایرانی هم مانند قطری‌ها پول برای‌شان بی‌اهمیت است به دنبال دریافت ارقام ۸۰۰، ۶۰۰ و ۵۰۰ هزار دلاری برای بازیکنان است و نظم تیم را با این کارش بر هم زد.

پول جپاروف آماده است

طبق اعلام باشگاه استقلال پولی که به عنوان تسویه حساب فصل قبل (۱۳۴ هزار دلار) قرار بود به جپاروف داده شود آماده شده ولی جپاروف حالا که دیده استقلال چقدر پول به پای تیام می‌ریزد می‌خواهد رقم قراردادش را بالاتر ببرد. البته همان شرمن که گفتم در این زمینه جپاروف را هم تحریک کرده وگرنه سرور تا یک ماه پیش فقط منتظر دریافت پول تسویه حسابش بود و به ادامه کار در استقلال بسیار علاقه نشان می‌داد، اما این ایجنت به دنبال منافع شخصی اش استقلال را به هم ریخته است.

سرور هنوز هم تهران را دوست دارد

به یاد داریم سرور جپاروف قبل از سفر به دبی برای شرکت در مراسم AFC برای قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا از مدرسه روسی‌زبانان تهران هم بازدید کرد تا همسر و فرزندانش را به ایران بیاورد که در فصل بعد (هجدهم) کنارش باشند. روز گذشته هم شنیدیم او همچنان دوست دارد در استقلال بازی کند ولی نمی‌خواهد با او مانند یک بازیکن کم‌ارزش رفتار شود و با تیام به شکل یک بازیکن فوق ستاره.

همه چیز به ترکیه ختم می‌شود

افتخاری دوشنبه شب در مصاحبه‌ای عنوان کرد با تیام و جپاروف در ترکیه توافق می‌کنند ولی با توجه به سفر سپاهان به ترکیه بعید نیست با عدم توافق طرفین این بازیکن ازبک راه آسان‌تر را انتخاب کند. البته این در حالی است که جپاروف قید بازی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال را بزند. با ادعای افتخاری (که گفت: می‌توانسته به اندازه الاهلی به ابراهیمی پول بدهد) بعید نیست در ترکیه جپاروف را راضی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp5x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی: مسئولیت خرید‌های تیم با شفر است/ استقلال بدون ابراهیمی هم مدعی است