تاریخ انتشار: 1397/04/21 17:58
کد خبر: 139165

استقلال قبل از من بزرگ بود و باز هم بزرگ می‌ماند

ستاره سابق استقلال در خصوص جدایی از جمع آبی پوشان گفت: استقلال قبل از من بزرگ بود و باز هم بزرگ می‌ماند.
استقلال قبل از من بزرگ بود و باز هم بزرگ می‌ماند

بلافاصله پس از جدی شدن انتقال امید ابراهیمی به تیم الاهلی بود که تعدادی از هواداران تیم استقلال با هجوم به صفحه شخصی اش او را مورد هتاکی قرار داده و با نسبت دادن واژه‌هایی مانند «بی‌غیرت» و «پولدوست» کاپیتان تیم‌شان را به شدیدترین شکل ممکن مورد آزار و اذیت قرار دادند. این اتفاقات ظرف ۴۸ ساعت گذشته به اوج خود رسید تا اینکه بازیکن استقلال برخلاف انتظار نه تنها صفحه اش را از دسترس خارج نکرد بلکه با اقدامی غیرمنتظره خود و هواداران استقلال را به چالشی جدید برد.
حرف‌های امید ابراهیمی در واکنش به اتفاقات اخیر پس از حمله شدید مدیرعامل، معاون باشگاه، اعضای هیئت‌مدیره و کمیته پیشکسوتان استقلال به خودش و اتهام بستن به او را می‌خاستقلال تهرانوانید.
*چه اتفاقی در صفحه‌ات رخ داده است؟
فقط این را می‌دانم که هواداران از اینکه من از استقلال رفتم به شدت ناراحت هستند.
* چه زمانی متوجه این موضوع شدی؟
دوشنبه که از خواب بیدار شدم سراغ صفحه‌ام رفتم و دیدم تعداد زیادی از طرفداران استقلال به من فحاشی کرده‌اند و ناسزاگویی را با حد آخر رسانده‌اند.
* تعجب نکردی؟
شوک شدم. اصلاً فکرش را نمی‌کردم روزی این برخورد‌ها را با من بکنند. همه می‌دانند من با جان و دل برای استقلال بازی کرده‌ام. حتی روز‌هایی که مصدوم بودم با تمام توان در میدان بودم ولی...  
*...   چرا واکنشی به این اتفاقات نشان ندادی؟
چه‌کار می‌کردم؟ من هرچه دارم از این هواداران است که با حمایت‌های‌شان به اینجا رسیدم که در جام جهانی نماینده استقلال در تیم ملی باشم. برای استقلال زحمت کشیدم که البته وظیفه‌ام بود.
* صفحه‌ات را از دسترس خارج نمی‌کنی؟
نه! تصمیم داشتم این کار را بکنم ولی با خودم گفتم من که در همه این سال‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ام، این چالش را هم پشت سر می‌گذارم. باید به هوادار استقلال ثابت کنم که من هنوز هم کنار آن‌ها هستم.
* ولی این آن‌ها را آرام نمی‌کند.
تنها کاری که از دستم برمی‌آید، عذرخواهی کردن است. از همه معذرت می‌خواهم و هر روز به پوشیدن لباس استقلال افتخار کرده و می‌کنم. می‌دانم این اتفاق باعث رنجش خاطر آن‌ها شده ولی باید این کار را می‌کردم.
* کسی زیر پایت نشسته است؟
چطور...؟!
* گفته شده بعد از مشورت با یک نفر (!) این تصمیم را گرفتی؟
به هیچ وجه! با تشویق و مشورت کسی این تصمیم را نگرفتم و این فقط خواست خودم بود.
* هواداران نگران تضعیف تیم استقلال هستند.
هرگز این اتفاق رخ نمی‌دهد. استقلال قبل از من تیم بزرگی بوده و بعد از من هم بزرگ خواهد ماند. امیدوارم روزی دوباره لباس استقلال را بپوشم و برای تیم محبوبم بازی کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoaln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران استقلال هیچ تاکتیکی برای نقل و انتقالات نداشتند