تاریخ انتشار: 1397/04/21 20:02
کد خبر: 139148

قهرمان لیگ دسته اول ترکیه حریف بعدی زردپوشان اصفهانی

مدیررسانه ای تیم فوتبال سپاهان می گوید که طلایی پوشان روز شنبه تهران را به مقصد ترکیه برای برپایی اردویی چند روزه در کمپ پندیک ترک می کنند.
قهرمان لیگ دسته اول ترکیه حریف بعدی زردپوشان اصفهانی

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان که با حضور امیرقلعه نویی این سمت را عهده دار شده  در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان و برنامه این تیم پیش از آغاز لیگ هجدهم و پس از پایان مرحله سوم اردوی این تیم در اصفهان، توضیح داد: ما فردا بعد از ظهر (جمعه) با اتوبوس به سمت تهران حرکت می کنیم و شب را در هتل پنج ستاره نووتل سپری می کنیم تا ساعت 6:30 دقیقه صبح به سمت استانبول حرکت کنیم.

قلیچ خانی در پاسخ به این سوال که آیا دیدار دوستانه ای در ترکیه در نظر گرفته شده یا خیر، بیان کرد: بله. در این اردو دو بازی دوستانه در نظر گرفته شده است. بازی اول ما روز یکشنبه مقابل ارزروم اسپور برگزار می شود که قهرمان دسته یک مسابقات لیگ ترکیه شده است و روز چهارشنبه هم دومین مسابقه ما برگزار می شود که مقابل تیم فاس رباط از مراکش خواهد بود.

گفتنی است تیم فوتبال سپاهان تمرینات خود را پیش زودتر از سایر رقبا از 26 خردادماه آغاز کرد و سپس به مدت یک هفته عازم کرج شد و دو بازی دوستانه نیز پشت سر گذاشت. آنها پس از بازگشت به اصفهان و انجام یک بازی دوستانه برابر امیدهای باشگاه به استانبول می روند تا مرحله نهایی آماده سازی خود را در خارج از کشور سپری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gapm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیمی که می‌خواهد موفق شود باید هزینه کند / علی کریمی خودش دوست نداشت بماند!