تاریخ انتشار: 1397/04/23 22:48
کد خبر: 138795

8 پیشنهاد خوب برای بیرانوند/ برانکو نگران شد

  8 پیشنهاد خوب برای بیرانوند/ برانکو نگران شد

پرسپولیسی‌ها که برای آمادگی بیشتر خود برای آغاز لیگ به کرواسی سفر کرده بودند در مدت تمرینات بدنسازی خود 4دیدار دوستانه هم برگزار کردند که در سومین بازی برابر حریف خود با 5گل شکست خوردند. پرسپولیس همچنین در بازی چهارم خود نیز با حریف به تساوی یک- یک دست پیدا کرد.
سرمربی سرخپوشان در این 4بازی در غیاب بیرانوند از رادوشوویچ درون دروازه استفاده کرد اما عملکرد این دروازه‌بان کروات باعث شد تا برانکو بیش از گذشته به‌دنبال حفظ بیرانوند باشد. رادو در دو بازی آخر پرسپولیس 6گل دریافت کرد و برانکو معتقد است این دروازه‌بان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. حالا در شرایطی که بیرانوند بعد از نمایش درخشان خود با پیشنهادات زیادی روبه‌رو شده نمایش ضیف رادو باعث شده تا برانکو حالا به‌راحتی دیگر اجازه جدایی بیرانوند را ندهد. برانکو به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده اگر شده برای حتی یک نیم‌فصل بیرانوند را نگه دارند تا در نیم‌فصل دوم دروازه‌بان دیگری را به پرسپولیس جذب کنند تا جای خالی بیرانوند پر شود.

نمایش درخشان علیرضا بیرانوند در جام جهانی روسیه سبب شده تا با توجه به حضور استعدادیاب‌های مختلف از باشگاه‌های سراسر دنیا در این تورنمنت مهم، پیشنهادهای مختلفی به بیرانوند سنگربان سرخپوشان برسد. پس از اینکه ریزه‌اسپور به صورت جدی درخوست همکاری به گلر تیم‌ملی فوتبال ایران را داده بود، حالا گرشاسبی هم از سایر پیشنهادهایی می‌گوید که برای بیرانوند ارسال شده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که 8باشگاه پیشنهاداتی برای جذب بیرانوند ارائه کرده‌اند که اکثر آنها تیم‌های خوب اروپایی هستند و یکی، دو تیم از آسیا به او پیشنهاد داده‌اند. بیرانوند چند فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و باید دید پرسپولیس به چه نتیجه‌ای درمورد شرایط او در فصل آینده خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmqnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار به هواداران پرسپولیس؛ کودتا در راه است!