تاریخ انتشار: 1397/04/24 09:56
کد خبر: 138761

اظهارات سعید آذری درباره استعفایش

عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ با بیان اینکه آدم قوی‌تری از وی باید در این پست باشد، گفت: نمی‌خواستم کسانی که بنده را انتخاب کرده بودند تصور کنند مترسک و بله قربان گو انتخاب کرده‌اند.
اظهارات سعید آذری درباره استعفایش

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار، درباره استعفایش از هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: بنده آنجا تأثیرگذار نبودم و بنابراین بیرون آمدم. کسانی که در هیئت رئیسه هستند سوابق مدیریت بالایی دارند.

وی افزود: وقتی نمی توانی حق کسی را بگیری همان بهتر که استعفا بگیری. بنده عرضه نداشتم. نمی خواهم فردا، پس فردا کسانی که مرا به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب کرده بودند تصور کنند مترسک و بله قربان گو انتخاب کرده اند.

عضو سابق هیئت رئیسه سازمان لیگ یادآور شد: باشگاه های ما دو سال است که درآمدهای خود را از سازمان لیگ نگرفته اند. بنابراین باید آدم قوی تری از من آنجا باشد تا بتواند حق باشگاه ها را زنده کند.

آذری  در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای شما موافقت شده است یا خیر؟ گفت: هنوز کسی به صورت رسمی موافقت نکرده است. بنده استعفایم را به آقای تاج دادم ولی ظاهرا ایشان برای تماشای فینال جام جهانی در روسیه هستند. منتظرم آقای تاج برگردد و تصمیم لازم را بگیرند.

«چرا سازمان لیگ مجدداً تبلیغات محیطی را به شرکتی داده که علاوه بر اجرایی نشدن تعهداتش، سازمان لیگ را به پرداخت غرامت محکوم کرده است» وی در در پاسخ به این سوال اظهار داشت: ما یک کار خوب را شروع کردیم ولی گفتند شدنی نیست. برای همین مناقصه ای محدود برگزار و روند قانونی طی شد. ظاهراً همان شرکت برنده مناقصه شده است. ابهامی در نحوه مناقصه وجود ندارد ولی اینکه چطور قرار است بعداً تعهدات اجرایی شود جای بحث بود.

وی تأکید کرد: تبلیغات محیطی امسال مستقیما زیر نظر سازمان لیگ است و اسپانسر فقط هزینه اجرای آن را می دهد. حالا ممکن است همان شرکت قبلی باشد یا نباشد.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در بخش دیگری از سخنانش درباره اینکه گفته می شود این باشگاه به محسن مسلمان برای کاهش حاشیه هایش و انتشار عکس های تمرین گفت: اصلاً چنین چیزی درست نیست؛ بازیکنان ما کاملاً حرفه ای هستند و اصول ورود به فضای مجازی را می دانند. ما تذکر خاصی ندادیم چرا که هم ورزشکاران و هم مربیان می دانند که تمام تمرکزشان روی تمرین و کار است. مسلمان هم به شدت تمرین می کند و از او و سایر بازیکنان ممنونم.

آذری ادامه داد: ما در تیم مان الگویی به نام قاسم حدادی فر داریم که سال گذشته دو بار آسیب دید ولی مجدداً برگشت و در بازی با استقلال در جام حذفی بهترین نمایش خود را داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما بلافاصله بعد از آخرین بازی فصل گذشته در آسیا، سرمربی خود را انتخاب کرده و تمرینات استارت خورد. بازی های تدارکاتی خوبی هم داشتیم. البته این هفته عازم مشهد هستیم و روز ۲۷ با پدیده بازی دوستانه خواهیم داشت.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما برای لیگ کاملا آ» اده است؟ گفت: اعتقادات علمی سرمربی ما این است که تیم باید از همان هفته اول کاملاً آماده باشد. امید نوازی خودش می گفت قبول ندارد که باید ۵ هفته بگذرد و تیم آماده شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان صحبت هایش تأ کید کرد: نقل و انتقالات این باشگاه تقریبا تمام شده و احتمال جذب یک مدافع برزیلی وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mz6wb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش آذری به لو رفتن رقم رضایتنامه تبریزی!