تاریخ انتشار: 1397/04/24 12:17
کد خبر: 138743

دلیل جالب صادق بارانی برای انتخاب نساجی

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی خاصی انجام داد، ولی هدف ما این است که بهترین نتایج را در فصل پیش‌رو بگیریم.
دلیل جالب صادق بارانی برای انتخاب نساجی

محمدصادق بارانی در مورد آخرین وضعیت نساجی گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و در آخرین بازی دوستانه هم برابر سایپا به میدان رفتیم که بازی خوبی بود. اینجا همه چیز با نظم خاصی جلو می‌رود و تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم تا آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر شویم. بازیکنان خوبی هم در تیم نساجی حضور دارند و جواد نکونام هم با انگیزه زیاد تلاش می‌کند تا تیم را در بهترین شرایط آماده شروع لیگ برتر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نساجی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد، افزود: من چند پیشنهاد داشتم و می‌خواستم بهترین تصمیم را بگیرم. بعد از صحبت‌هایی که با جواد نکونام داشتم در نهایت نساجی را انتخاب کردم و به‌نوعی حضور نکونام در این تیم، مهمترین دلیل انتخاب من بود. البته نساجی هم در فوتبال ایران یک تیم پرطرفدار است و بازی در تیمی که این همه هوادار دارد واقعاً لذت‌بخش است. امیدوارم عملکرد خوبی در نساجی داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر همچنین در پاسخ به این پرسش که مهمترین هدف نساجی در فصل پیش رو چیست، تصریح کرد: این تیم تازه به لیگ برتر آمده است. باید به نساجی زمان بدهیم تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. از حالا نمی‌توان پیش‌بینی خاصی انجام داد، ولی هدف ما این است که بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmxrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شاگردان دایی و نکونام