تاریخ انتشار: 1397/04/24 17:07
کد خبر: 138711

پادوانی: در خیابان که مصدوم نشدم/ چرا باشگاه مرا فراموش کرده؟

مدافع مصدوم استقلال روز گذشته نسبت به بی‌توجهی باشگاه به خودش ابراز ناراحتی می‌کرد.
پادوانی: در خیابان که مصدوم نشدم/ چرا باشگاه مرا فراموش کرده؟

 لئوناردو پادوانی که در این مدت بار‌ها از توجه باشگاه استقلال به خودش در رسانه‌ها تعریف می‌کرد و حتی این موضوع را در تلویزیون و در برنامه فردوسی‌پور هم به زبان آورد، روز گذشته حرف‌هایی از سر گلایه داشت.

مدافع برزیلی استقلال که زمستان سال گذشته در دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان به دلیل برخورد با آرمین سهرابیان از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و دچار مشکل نخاعی شده بود، در ارتباط با این موضوع گفت: «من هنوز هم از محبت‌هایی که باشگاه استقلال در این ماه‌ها در حق من و خانواده‌ام که در ایران هستند انجام داده، ممنون هستم، ولی تعجب می‌کنم که چرا نسبت به وضعیت قراردادی من بی‌توجهی می‌شود!»

پادوانی پس از اقامت ۴۵ روزه در بیمارستانی در اهواز به تهران منتقل شد و طی ماه‌های اخیر توسط گروهی فیزیوتراپیست در خانه تحت برنامه توانبخشی بود تا توان حرکتی دست‌ها، پا و اعضای بدنش را به دست بیاورد. با این همه او درباره قراردادش با استقلال گفت: «در این مدت هر روز در منزل هستم و کار می‌کنم. از خانم محمدی هم متشکرم که با تأیید دکتر نوروزی با من کار فیزیوتراپی می‌کند، ولی از مسئولان باشگاه سؤال می‌کنم که چرا درباره قرارداد تمام شده من هیچ اقدامی صورت نگرفته است؟ در واقع ظرف این مدت هیچ تماسی از باشگاه نداشتم که می‌مانی؟ می‌روی؟ به کادر فنی اضافه می‌شوی یا هر چیز دیگری. اصلاً کسی زنگ نزده است». وینفرد شفر پس از مصدومیت پادوانی رسماً در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد فصل بعد از این بازیکن در کادر فنی تیم استقلال استفاده می‌کند تا از این طریق ناتوانی او برای ادامه فوتبالش با دریافت مبلغی از باشگاه استقلال جبران شود.

از او پرسیدیم شاید درگیری‌های نقل و انتقالاتی باشگاه باعث شده کمی در این موضوع تعلل شود که پادوانی گفت: «به هر حال من هم در این تیم مصدوم شدم نه وسط خیابان و اگر برای استقلال بازی نمی‌کردم که این مشکل برایم رخ نمی‌داد و لااقل دو فصل دیگر بازی می‌کردم. امیدوارم مسئولان استقلال آقای افتخاری و توفیقی که در این مدت خیلی به من کمک کردند، الان هم وضعیت مرا درک کرده و به بحث قرارداد من هم ورود کنند».

پادوانی از اینکه هواداران او را فراموش نکرده‌اند، ابراز خوشحالی می‌کرد و می‌گفت: «دلخوشی مهم من هواداران استقلال هستند که هر روز با پیام‌های‌شان مرا امیدوار می‌کنند. آن‌ها مرا دوست دارند و این به من روحیه می‌دهد».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kk6av

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع برزیلی استقلال شرایط عجیبی را پشت سر می گذارد!