تاریخ انتشار: 1397/04/24 23:23
کد خبر: 138628

بازیکن جوان استقلال: اگر شفر قبولم نداشت انتخابم نمی‌کرد

سینا خادم‌پور هافبک جوان تیم نفت‌تهران در ابتدای فصل گذشته با نظر علیرضا منصوریان به تیم استقلال‌تهران پیوست اما با درخواست نفتی‌ها موقت دوباره به این تیم برگشت.
بازیکن جوان استقلال: اگر شفر قبولم نداشت انتخابم نمی‌کرد

 خادم پور با پایان مسابقات فصل گذشته با درخواست مدیران استقلال به این تیم برگشت تا در صورت تایید شفر در فصل جدید پیراهن این تیم را برتن کند. او حالا با نظر مثبت شفر یکی از بازیکن استقلال محسوب می‌شود. حرف‌های او با روزنامه همشهری را در ادامه می‌خوانید.
از بازگشتت به استقلال بگو. ظاهرا شفر تو را قبول دارد؟
لیگ که تمام شد 4هفته تمرینات بدنسازی انجام می‌دادم. بعد به من زنگ زدند که به تمرینات استقلال بروم تا شفر من را ببیند. نزدیک 10-12 تا بازیکن جوان بودیم. یکی-دو هفته زیر نظر شفر در تمرینات بودیم و به نوعی تست دادیم. هم فوتبال بازی کردیم هم تست بدنی دادیم. شفر می‌خواست شناخت پیدا کند. 4-5 نفر از بازیکنان جوان را مرخص کرد بروند تا در تیم‌های دیگر بازی کنند.
یعنی شفر تایید کرد که در تیم بمانی؟
بله ظاهرا از بازی من راضی بوده. حتی با تیم در ترکیه تمرین می‌کنیم. در بازی اول دوستانه هم یک ربع بازی کردم. خدا را شکر در تمرینات هم آماده هستیم. اگر بتوانم در تمرینات خودم را نشان دهم قطعا فرصت بیشتری پیدا خواهم کرد. 
از رقابت در استقلال نمی‌ترسی؟
در ابتدا بگویم اگر شفر نظر مثبت نداشت من را در اختیار باشگاه قرار می‌داد تا به یک تیم دیگر بروم. خوشبختانه امسال از 3-4تیم پیشنهاد خوب داشتم اما آمدم با آقای شفر کار کنم. او خیلی مربی حرفه‌ای است و توجه داشته باشید اینجا باشگاه استقلال است. خیلی باشگاه بزرگی است. بودن در این تیم افتخار است. امیدوارم زیر نظر مربی بزرگی مثل شفر کار کنم و مزد زحماتم را بگیرم.
فکر می‌کنی بتوانی جایگاه ثابتی در استقلال پیدا کنی؟ 
برای شفر که مربی بزرگ خارجی است نام بازیکن فرق نمی‌کند. هر کسی خوب کار کند در ترکیب قرار می‌گیرد. من هم تمرکز کردم با هدف تمریناتم را پیش می‌برم. ترسی هم ندارم چراکه بالا و پایین فوتبال را دیده‌ام. رقابت برایم خیلی شیرین است. قوی‌تر می‌شوم. اینجا هم باشگاه بزرگی است. بازیکنان بزرگی هم دارد از همه آنها یاد می‌گیرم تا به تجربیاتم اضافه شود.
تمرینات شفر چه فرقی با مربی‌های ایرانی دارد؟
هر مربی سبک و سیاق خودش را دارد. شفر هم به‌عنوان مربی خارجی شیوه خودش را دارد و من هر روز در کنار او به داشته‌های فنی خود اضافه می‌کنم. 
استقلال امسال می‌تواند خوب نتیجه بگیرد؟
صددرصد؛ اگر خواسته‌های آقای شفر انجام شود شک نکنید مدعی اصلی قهرمانی ما خواهیم بود. 
اینکه از سوپرجام کنار بروید برای باشگاه بد نیست؟
این دیگر تصمیمی است که کادرفنی و باشگاه می‌گیرد. این موضوعات به من به‌عنوان یک بازیکن ارتباطی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398we7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپراستار استقلال تهران منتظر تماس باشگاه