تاریخ انتشار: 1397/04/25 14:27
کد خبر: 138556

نصیرزاده: مصدومیت داریوش شجاعیان برایمان مهم نیست، او باید به گسترش برگردد

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به اینکه قرارداد سه جانبه بین گسترش و استقلال امضا شده است و شخص شجاعیان آن را امضا کرده باید با این شرایط او باید به گسترش فولاد تبریز برگردد.
نصیرزاده: مصدومیت داریوش شجاعیان برایمان مهم نیست، او باید به گسترش برگردد

هوشنگ نصیرزاده، در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال پول قرارداد داریوش شجاعیان را پرداخت کرده است یا خیر، گفت: نه، استقلال یک باشگاه بدقولی است که با ما کنار نیامده است در صورتی که ما با باشگاه استقلال کنار آمدیم. از 25 اسفند تا به امروز هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکردیم در صورتی که این تیم را درک کرده‌ایم و می‌دانستیم  پولی که در باشگاه استقلال است نیاز این تیم و بازیکنان است چرا که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و هیچ فشاری به باشگاه نیاوردیم ولی تا به امروز هیچ اتفاقی صورت نگرفته و مسئولان باشگاه هیچ اقدامی برای حل این موضوع نکردند و کاملا نسبت به ما بدقولی کردند.

وی در ادامه گفت:‌مسئولان مالی باشگاه در جلسه توجیهی مدرسین کنفدراسیون در محل آکادمی مجموعه انقلاب حضور داشتند و من با آنها صحبت کردم و گفتم اگر پولی بابت انتقال یک بازیکن پرداخت نشود مجوز حرفه‌ای باشگاه متوقف شود. با توجه به اینکه قرارداد سه جانبه امضا شده است و شخص شجاعیان آن را امضا کرده باید با این شرایط به گسترش فولاد برگردد. به قول آفریقایی ها (فیل چه مرده و چه زنده) برای ما مهم نیست، ما اکنون که  او مصدوم هست کاری نداریم و باید تا شهریور ماه که پنجره نقل و انتقالات باز است به گسترش بازگردد.

وی در پایان در خصوص اینکه تکلیف باشگاه گسترش چه خواهد شد وآیا با فیروز کریمی همکاری خواهید کرد یا خیر، گفت: ما از پیشنهادات آقای کریمی خبر نداریم چه تیم‌هایی به او پیشنهاد دادند که به عنوان سرمربی فعالیت کند اما امروز نتیجه وضعیت باشگاه فولاد مشخص می شود. بعد از اینکه انتقال صورت گرفت و گسترش فعالیت خود را در لیگ ادامه داد با کریمی مذاکره خواهیم کرد تا برای لیگ برتر آماده شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edyqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید استقلال؛ بازگشت داریوش شجاعیان به گسترش فولاد