تاریخ انتشار: 1397/04/25 20:56
کد خبر: 138487

ستاره پرسپولیس خیال برانکو را راحت کرد

علیرضا بیرانوند دقایقی بعد از توافق با مسوولان پرسپولیس در محل تمرین این تیم حضور یافت.
ستاره پرسپولیس خیال برانکو را راحت کرد

دروازه‌بان موفق پرسپولیس در جام جهانی روسیه با توجه به عملکردش در این رقابت‌ها با پیشنهادات مناسبی از فوتبال اروپا مواجه شده بود که این مساله قراردادش با سرخپوشان را تحت شعاع قرار داد.

 

در میان شایعاتی که در خصوص جدایی این بازیکن از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ وجود داشت، در نهایت او امروز در نشستی با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق دست یافت تا فصل هجدهم را با پیراهن این تیم استارت بزند.

 

دقایقی بعد از این توافق نیز بیرانوند در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت. بیرانوند که بزرگترین اتفاق جام جهانی برای فوتبال ایران را با مهار پنالتی کریس رونالدو در بازی مقابل پرتغال رقم زده بود، با آغوش باز ایگور پانادیچ و برانکو و دیگر اعضای کادرفنی مواجه شد و این موفقیت را به او تبریک گفتند.

 

بیرانوند که امروز چهره شماره یک تمرین پرسپولیس محسوب می‌شد بعد از دقایقی گفتگو با بازیکنان و همچنین دیگر هم‌تیمی‌هایش در بخشی از زمین به تمرین پرداخت و نظاره‌گر دیدار تدارکاتی این تیم مقابل گل گهر سیرجان شد.

 

شماره یک پرسپولیس که در دو فصل حضور خود در این تیم دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی در کارنامه دارد، با توجه به نمایش موفقش در جام جهانی امیدوار است بتواند نقش پررنگی در عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز ایفا کند و تیمش را مقابل الدحیل یاری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oy8yl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند:اگر من بمانم مطمئن باشید نمی‌گذارم وحید هم برود