تاریخ انتشار: 1397/04/26 19:38
کد خبر: 138356

شوخی استقلالی‌ها با سنگربان پرسپولیس

سنگربان پرسپولیس در برنامه‌های مختلف تلویزیونی شرکت می کند، اما همین مسئله باعث شده دوستان بیرانوند با او شوخی کنند.
شوخی استقلالی‌ها با سنگربان پرسپولیس

درخشش علیرضا بیرانوند در جام جهانی، او را در کانون توجهات قرار داده است. شماره یک تیم ملی نیز با رعایت تواضع برای رسانه‌ها و در واقع مردم ناز نکرد و تا جایی که توانست، در برنامه‌های مختلف تلویزیونی شرکت کرد، اما همین مسئله باعث شده دوستان بیرانوند با او شوخی کنند.
بیرانوند با خیلی از بازیکنان استقلال رابطه صمیمانه‌ای دارد چنانچه بعد از بازی با پرتغال به او تبریک هم گفتند، اما در زمان‌های خالی اردوی آبی‌پوشان که صحبت از همه جا می‌شود، یک تایم به شوخی با بیرانوند اختصاص داده شد.
برخی بازیکنان دور هم نشسته و می‌گفتند بیرانوند در تمام برنامه‌های صدا و سیما شرکت کرده، از برنامه‌های ورزشی گرفته تا خندوانه! در این بین یکی، دو بازیکن خیلی بامزه وارد بحث شده و می‌گفتند باید انصاف داشت. بیرانوند در برنامه عموپورنگ و خاله‌شادونه شرکت نکرده. یکی دیگر از بازیکنان که به نظر اشراف خوبی به برنامه‌های تلویزیونی داشت هم گفت: این‌طور‌ها هم نیست. علیرضا در برنامه حالا خورشید، آموزش پارچه‌بافی در شبکه یک، فاز مثبت که درباره صرفه‌جویی برق است، چهارسوی علم که به منبع بی‌پایان انرژی خورشیدی اشاره دارد و چند برنامه دیگر شرکت نکرده است. البته باید گفت: استقلالی‌ها به دلیل صمیمیت با سنگربان پرسپولیس با او چنین شوخی‌هایی انجام می‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edya6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو باشگاه قدرتمند ترکیه ای به دنبال خرید بیرانوند!