تاریخ انتشار: 1397/04/26 21:10
کد خبر: 138343

به شماره ۱۰ پرسپولیس افتخار می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار با برانکو در پرسپولیس تجربه فوق‌العاده‌ای است.
به شماره ۱۰ پرسپولیس افتخار می‌کنم

مهدی شریفی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باعث افتخار است که شماره ۱۰ پرسپولیس را می‌پوشم چون بازیکنان بزرگی قبل از من آن را بر تن کردند، من تا نیم‌فصل نمی‌توانم بازی کنم، با مسئولان باشگاه و آقای برانکو تصمیم گرفتیم که کنار بازیکنان باشم و شرایط خیلی بهتری پیدا کنم.
وی درپاسخ به این سوال که چرا مثل بقیه بازیکنان جدید پرسپولیس، برای نیم‌فصل اول تصمیم به حضور در تیم دیگری نگرفت، گفت: من سال پیش بدنسازی خوبی نداشتم، در پرسپولیس بدنسازی خوبی انجام دادم و فکر می‌کنم در اینجا بهتر می‌توانم بدنم را آماده نگه دارم. دوست نداشتم وقتی به پرسپولیس آمدم لباس تیم دیگری را بر تن کنم و از نظر روحی برایم خیلی خوب است که در جمع بچه‌ها و هواداران قرار دارم.
شریفی در خصوص تجربه همکاری با برانکو تصریح کرد: کار با برانکو تجربه فوق‌العاده‌ای است، او مربی باهوش و کاربلدی است. وقتی به چشم دیدم خیلی برایم لذت‌بخش بود. از بزرگان مشورت زیادی گرفتم و همه گزینه اول تا پنجم را برایم پرسپولیس می‌دانستند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی کاپیتان اول و دوم تیم فوتبال سپاهان و پیوستن آنها به استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: شرایط این طور است، من با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم. ایشان سلایق خودشان را دارند و من در برنامه ایشان نبودم و تصمیم به جدایی گرفتم. من با باشگاه صحبت کردم و دوست داشتم زود برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. وقتی به تراکتور رفتم، شرایط خوبی نداشتیم، پارسال هم وقتی در سپاهان بودم هافبک وسط و نفوذی بازی می‌کردم. آمار بدی در تیم بیمار سپاهان نداشتم، انشالله که در پرسپولیس به دوران اوجم برگردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmxlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی عجیب برای ستاره پرسپولیس؛ به اردو نخواهد رسید!