تاریخ انتشار: 1397/04/27 15:40
کد خبر: 138254

پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه خالی دور قهرمانی نزنند!

روشن: تا دولت روحانی هست افتخاری جایی نمی‌رود/ پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه خالی دور قهرمانی نزنند!
پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه خالی دور قهرمانی نزنند!

 حسن روشن از برگزار نشدن سوپرجام وام گرفت تا به ناهماهنگی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طعنه بزند و عدم برنامه‌ریزی دقیق فوتبال را به رخ بکشد. البته او گوشه‌ای هم به مدیریت افتخاری و جشن بدون مسابقه پرسپولیسی‌ها زد.

 

سوپرجام برگزار نشده پرسپولیس قهرمان شد؟

البته شنیدم بروبچه‌های پرسپولیس جشن هم گرفته‌اند که باید بگویم ظاهراً «هول» شده‌اند. حداقل یک بازی بین خودشان می‌گذاشتند، دو تیم آبی و قرمز می‌شدند، قرمز‌ها را برنده می‌کردند بعد دور قهرمانی می‌زدند. البته این هم از ضعف مدیران فوتبال است. 

 

اینکه نتوانستند استقلال را مجاب به برگزاری بازی کنند؟

دقیقاً! این ضعف سازمان لیگ و فدراسیون آقای تاج است که نشان می‌دهد مدیران بی‌کفایتی بوده‌اند که تن به خواست یک باشگاه دادند وگرنه باید استقلال می‌آمد و بازی می‌کرد. 

 

بهانه‌های استقلال برای حاضر نشدن در این دیدار متقاعد‌کننده بود؟

البته که نبود. من از ابتدای فصل می‌گفتم این تیم ضعف مدیریت دارد و آخر هم به حرف من رسیدید. من بی‌دلیل حرفی نمی‌زنم که با یک قهرمانی جام‌حذفی یا خوردن یک چایی آقایان حرفم را عوض کنم. متأسفانه در همه جای باشگاه ضعف مدیریتی دیده می‌شود. نتیجه اش را هم در نقل و انتقالات دیدیم. 

 

از نقل و انتقالات استقلال رضایت داشتید؟

از کدام بخش باشگاه رضایت داریم که از نقل و انتقالاتش داشته باشیم؟ همیشه در انتخاب بازیکن مربی نظر می‌دهد، کمیته فنی بررسی می‌کند و بعد مدیر را در جریان می‌گذارد و مدیرعامل بسته به بودجه باشگاه هیئت‌مدیره را در جریان می‌گذارد و آن وقت دستور می‌دهد تیم مذاکره‌کننده وارد شوند و تازه بعد از همه این کار‌ها تست پزشکی انجام و در نهایت یارگیری می‌شود ولی در ساختمان باشگاه استقلال به جای همه این‌هایی که گفته شد جاسوس‌ها پرسه می‌زنند. آقایان وقتی دیدند در یارگیری ضعیف عمل کردند، ترسیدند در سوپرجام به میدان بروند و ۷، ۸ تا بخورند و خاطره ۶ تای العین تکرار شود برای همین به ترکیه فرار کردند. 

 

پس پیشنهادتان در این روز‌ها برای بهبود وضعیت باشگاه چیست؟

باید تا پایان دولت روحانی صبر کنیم. شاید ۱۴۰۰ که روحانی رفت این آقایان هم بروند. پشت مدیران استقلال گرم است و تکان نمی‌خورند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b977v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ سوپر جام ایران مشخص شد/ برگزاری دربی احتمالی پایتخت در تابستان