تاریخ انتشار: 1397/04/27 19:52
کد خبر: 138208

افتخاری به شایعه اخیر واکنش نشان داد/هر چقدر خوبی کردیم، بد شد!

مدیرعامل مستعفی استقلال این شایعه را که به خاطر بیماری از مدیرعاملی باشگاه استقلال کناره‌گیری کرده است، تکذیب کرد.
افتخاری به شایعه اخیر واکنش نشان داد/هر چقدر خوبی کردیم، بد شد!

سیدرضا افتخاری در ابتدای این مصاحبه در واکنش به سوالی در خصوص اینکه آیا فشاری روی او برای قبول استعفا وجود داشته گفت: نه، اینکه می‌گویند از نظر جسمانی مشکل دارم شایعه است و ما فوتبالیست بودیم و حالا حالاها بازی می‌کنیم. آن چیزی که مرا به استعفا وادار کرد این بود که ما اینجا هر چه خوبی کردیم بدی دیدیم. من مختصر به شما می گویم. من همه چیز را نمی‌توانم به هوادار بگویم. اینکه نمی گویم به حساب کم کاری من نگذارید.

افتخاری ادامه داد: سابقه نداشته که در این باشگاه بازیکنی یا مربی البته به غیر از چند نفر بیش از سی درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند. برای اولین بار در تاریخ این باشگاه 80 درصد در سال گذشته و 80 درصد هم امسال پول بازیکنان را پرداخت کردیم. با تمام مربیان و بازیکنان خارجی تسویه حساب کردیم و پرونده های باز مانده بسیاری از سال های قبل را که در فیفا وجود داشت به سرانجام رساندیم و پول نفرات مورد را دادیم.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: باشگاهی که میلیاردها تومان بدهی دارد و توسط ای اف سی تهدید می شد را رساندیم به اینجا که مجوز حرفه ای گری به دست بیاورد و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. بخش اندکی نیز باقی مانده است که انشاالله مدیریت جدید می آید و آنها را پرداخت می کند.

افتخاری همچنین گفت: شفاف سازی مالی و شفاف سازی قراردادها موضوع دیگری است که انجام شده است. این شایعاتی که شده درمورد نقل و انتقالات باید بگویم که من همه این ها را نگه داشته ام  و به غیر از دونفر که تاییدیه پزشکی شان آمده قرارداد بقیه را امضا نکردم و  نگه داشتم که تاییدیه پزشکی بیاید. اینکه گفتند با بازیکن مصدوم قرارداد بستند اصلا قراردادی بسته نشده و من هنوز امضا نکرده ایم.

او در حالی که بشدت احساسی شده بود ادامه داد:« جام جهانی بزرگترین خسارت را به باشگاه داد. من  این را به آن دسته از هوادارانی می گویم که به پدر من هم توهین کردند(افتخاری بغض می کند) او یک سید بزرگوار بود، جدش جواب همه این ها را می دهد(افتخاری دیگر کاملا می زند زیر گریه)

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exrj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخاری باز هم در استقلال می ماند،با سِمتی دیگر!