تاریخ انتشار: 1397/04/29 11:26
کد خبر: 137986

رشد چشمگیر ارزش مالی ستارگان ایران بعد از جام جهانی

​ملی پوشان تیم ملی ایران که در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه نمایش های خوبی از خود ارائه دادند با رشد چشمگیر ارزش مالی روبرو شدند.
رشد چشمگیر ارزش مالی ستارگان ایران بعد از جام جهانی

 همواره پس از جام جهانی فصل های نقل و انتقالاتی جنجالی را شاهد بوده ایم، این مسئله بیش تر در فوتبال اروپا نمود داشت، اما با حرفه ای تر شدن و گسترده تر شدن ابعاد فوتبال این مسئله به فوتبال کشورمان نیز کشیده شد! چرا که تعداد لژیونر های امروزمان با 4 سال گذشته و پیش تر قابل مقایسه نیست.

یکی از مسائلی که در این روزها به وضوح قابل رویت است، رشد ارزش مالی ستارگان ایران پس از جام جهانی است! ستارگانی که با پیشنهادات گوناگون مالی و بهبود شرایط رفاهی از سوی چه باشگاه های اروپایی - آسیایی و داخلی روبر شده اند.

 

* علیرضا بیرانوند  / رشد 2.5 میلیاردی!

ستاره بی چون و چرای تیم ملی ایران در 2018، بیشترین رشد مادی را به بواسطه نمایش های درخشانش در جمع بازیکنان کشورمان داشت؛ او امروز با ارزش حدودی 4.5 میلیاردی به عنوان گران ترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران شناخته می شود.

 

* وحید امیری / رشد 3 میلیاردی

هافبک - مهاجم ایران و باشگاه پرسپولیس که این روزها در کش و قوس تمدید قرارداد خود با سرخپوشان است، پیشنهاد های بسیار چشمگیری را از باشگاه ترکیه ای حتی تا سقف 5.5 میلیاردی را پیش روی خود می بیند، او نیز جز بازیکنانی است که رشد چشمگیری را به دلیل سوپر نمایش های خود داشته است.

 

* سید مجید حسینی / رشد 1.6 میلیاردی

دیگر  پدیده تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه که نوید آینده ای مطمئن را در آینده برای فوتبال ملی کشورمان داد، رشدی 3 برابر را به لحاظ مالی شامل شد تا امروز باشگاه های ترکیه ای و اماراتی سخت او را پیشنهادات خود وسوسه نمایند.

 

* علیرضا جهانبخش / رشد 1  میلیاردی

پسر حرفه ای فوتبال ایران، پیش از آغاز جام جهانی نیز به عنوان گران ترین ستاره ایران شناخته می شد، نمایش های او در روسیه قابل قبول بود و همین مسئله مزید بر علت شد تا آقای گل لیگ هلند که در آستانه انتقال به ناپولی قرار دارد، امروز به ارزش حدودی 7 میلیارد تومان برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwmnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین‌ها و بدترین‌های مرحله گروهی جام جهانی؛ کی روش مقابل یواخیم لوو +عکس