تاریخ انتشار: 1397/04/29 11:29
کد خبر: 137985

فاز جدید در پروسه تضعیف استقلال؛ تخریب شفر!

کمتر هوادار استقلال حتی تصورش را می کرد که پس از یک فصل رویایی با وینفرد شفر در استقلال، در فاصله یک هفته مانده به شروع لیگ تیمش دچار انواع و اقسام حواشی باشد به طوری که اکنون حتی خوش بین ترین هوادار استقلال نیز نتایج خوبی را برای تیمش حداقل تا هفته هفتم و هشتم لیگ برتر متصور نیست چرا که تعدد حواشی ایجاد شده برای استقلالی ها از سوی جریان خاصی که به مدیریت سابق استقلال و تیم رسانه ای آنها نسبت داده می شود، باعث عقب ماندن آنها از برنامه آماده سازی شده است. اما این پایان ماجرا نیست و به نظر می رسد فاز جدید در پروسه تضعیف استقلال با تخریب وجهه سرمربی موفق این تیم آغاز شده است.
فاز جدید در پروسه تضعیف استقلال؛ تخریب شفر!

 پس از اینکه استقلال فصل ۹۶/۹۷ را به پایان رساند؛ ۴ ملی پوش از این تیم همراه با تیم ملی به جام جهانی رفتند که همین عامل بزرگترین ضربه را به استقلالی ها در مسیر آماده سازی این تیم زد چرا که بیشتر بازیکنان ملی پوش استقلال ساز جدایی سر دادند و هر یک در مقطعی خواهان ترک این تیم شدند و با مصاحبه های جنجالی و عجیبی که در رسانه های خاص و غرض ورز مطرح کردند، از رفتن حرف زدند. امید نورافکن نیز به عنوان بازیکنی تاثیرگذار این تیم را ترک کرده بود و مدیر برنامه های تیام و جپارف نیز با شیطنت در مسیر تمدید قرارداد این دو بازیکن تاثیرگذار در استقلال تا این لحظه، مانع از تمدید قرارداد این بازیکنان با استقلال شد؛ اما این پایان کار نبود و مجید حسینی نیز به یکباره سودای رفتن به ترابوزان ترکیه به سرش زد و این تیم را ترک کرد(البته گفته می شود او دیپورت شده و به استقلال باز خواهد گشت) پس از این اتفاق بود که به یکباره خبر ۳-۰ بازنده شدن استقلال در سوپرجام رسانه ای شد تا شوک های منفی یکی پس از دیگری بر پیکر بی جان استقلال وارد شود؛ مجموعه اتفاقات فوق به همراه خالی بودن حساب باشگاه استقلال، و جریان سازی جناح اپوزیسیون علیه افتخاری مدیرعامل این تیم در نهایت منجر به این شد که در فاصله یک هفته مانده به شروع لیگ افتخاری به واسطه فشارهایی که بر رویش بود استعفا دهد و اوضاع در استقلال بحرانی تر از قبل شود.

اما استعفای افتخاری نیز خالی از ترکش نبود و او با افشاگری علیه بازیکنان جدا شده و درخواستهای غیرمنطقی تیام و جپارف نگاه ها را نسبت به آنچه در استقلال می گذرد تغییر داد و هواداران این تیم متجوه حقایق پشت صحنه ای که موجب رقم خوردن این اتفاقات در استقلال شده بود، شدند. با افشاگری افتخاری در واقع تمام توطئه های اپوزیسیون مخالف او که ریشه در مدیریت سابق استقلال داشتند خنثی شد و وزارت ورزش امیرحسین فتحی را به عنوان سرپرست موقت این تیم معرفی کرد. اتفاقی که چندان برای جریان رسانه ای اپوزیسیون افتخاری خوشایند نبود و آنها انتظار داشتند در قبال خوش خدمتی که در جهت فشار آوردن در رسانه ها به افتخاری کرده اند، راهی دوباره به بدنه مدیریت استقلال پیدا کنند اما این اتفاق نیفتاد و موجب خشم هر چه بیشتر دوستان شد!

پس از این اتفاق بود که جریان رسانه ای مذکور دوباره با به راه انداختن شایعات بی اساس قصد تضعیف استقلال را در سر داشت تا مدیر بعدی استقلال یعنی فتحی را نیز زمینگیر کنند تا شاید نوبت به آنها برای مدیریت در استقلال برسد! دوستان اینبار به سراغ قلب تپنده استقلال یعنی وینفرد شفر رفتند و با به راه انداختن شایعات بی اساس و اتهامات واهی علیه او در کانالهای تلگرامی و پیج های فیک اینستاگرامی قصد داشتند هواداران استقلال را مقابل او قرار دهند و نوعی بدبینی و تفرقه در تیم به راه بیاندازند.

با توجه به سوابق این دوستان در روزنامه ای که منتسب به باشگاه استقلال است(!) و چند کانالی که ظاهراً هوادار استقلال هستند،  آنها در ایجاد تفرقه در تیم و قرارداد مدیریت و بازیکنان مقابل هواداران ید طولایی دارند و حسابی در اینکار با تجربه هستند و اینبار نیز در طرخی از پیش تعیین شده به سراغ دلیل اصلی موفقیت استقلال یعنی وینفرد شفر رفتند. آنها تا پیش از این به شفر کاری نداشتند چرا که به تصور اینکه قرار است خودشان به روی کار بیایند هرگز به فکر تضعیف جایگاه او نبودند اما پس از مسجل شدن این قضیه که هیچ جایی در مدیریت استقلال ندارند، قلب استقلال را نشانه رفتند تا مدیریت جدید این تیم نیز نتیجه نگیرد تا شاید اینبار مورد عنایت وزیر ورزش قرار بگیرند!

با افشاگری افتخاری مبنی بر اینکه تنها ۱۰ میلیون تومان از کمک هواداران به تیم جمع آوری شده، تمام نقشه های کانالی که این جریان رسانه ای را هدایت می کند و برای اولین بار نام یک میلیاردر خیالی به نام ایمان ابرا را برای کمک به استقلال بر سر زبانها انداخت،  نقش بر آب شد و کانال مذکور که علاقه زیادی به ایجاد حواشی در استقلال دارد، باز هم در بین هواداران استقلال رو سیاه شد تا بداند با روش های کثیفی که در پیش گرفته اند هرگز راهی به بدنه مدیریت استقلال نخواهند داشت. نکته جالب اینکه پس از مسجل شدن جا به جایی در مدیریت استقلال، دوستان تحرکات خود برای پست گرفتن در استقلال را از دو ماه پیش افزایش دادند به طوری که یکی از مدیران عامل سابق استقلال که تاکنون حرف خاصی در مورد استقلال و شرایطش نمی زد، هر روز و روزی دو نوبت در مورد مسائل استقلال مصاحبه می کرد تا به این صورت ابراز وجود کند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjkyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنبه برخی بازیکنان استقلال خیلی کم است/ شفر از احساسات هواداران سوءاستفاده می‎کند