تاریخ انتشار: 1397/04/29 23:19
کد خبر: 137884

وضعیت قرمز در اردوگاه آبی‌ها؛ احتمال جدایی افزایش یافت

در حالی که تنها چند روز به آغاز هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است و تمامی تیم ها برنامه آماده سازی خود را طی کرده اند، تیم استقلال صنعتی نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر این روزها وضعیت مبهمی دارد.
وضعیت قرمز در اردوگاه آبی‌ها؛ احتمال جدایی افزایش یافت

با معرفی داریوش یزدی به عنوان سرمربی این تیم از سوی مدیریت باشگاه از 9 روز گذشته این تیم تمرینات خود را آغاز کرد و اردوی آماده سازی آنها در تهران برپا شده و تا پایان هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

اما روند نقل و انتقالات این تیم این روزها شرایط مناسبی ندارد و بسیاری از بازیکنان حاضر در این اردو از وضعیت قرارداد خود بی اطلاع هستند!

گفتنی است تنها رضا مرادی، وحید نامداری، یونس دلفی، حسین پورحمیدی، سعید زارع، مهرداد پور ابوالقاسم  و چند بازیکن جوان دیگر از فصل گذشته با این تیم قرارداد دارند که البته تاکنون توافق مالی برای فصل جدید با این بازیکنان صورت نگرفته است و همچنین بازیکنانی که در فصل جدید همچون وحید همراز، مصطفی کیانی، مصطفی ماهی، میثم شاهمکوندی،  امیرحسین باقر پور، فرید امیری، ساسان شیرمردی و.. که به این تیم ملحق شده اند، وضعیت نامشخصی داشته و تاکنون قرار داد آنها منعقد نشده است.

اتفاق نگران کننده برای نماینده آبی پوش خوزستان در لیگ برتر که به خاطر مشکلات مالی وضعیت مناسبی هم در فصل جدید ندارد، پیشنهادهای اقوا کننده چند تیم متمول فوتبال کشور به بازیکنان بلاتکلیف این تیم است که بر اساس شنیده ها با تداوم این روند، گروهی از این بازیکنان از جمع تیم استقلال خوزستان به زودی جدا خواهند شد.

باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه استقلال صنعتی خوزستان برای این بحران جدایی بازیکنان از این تیم چه تدبیری خواهند داشت و چه زمانی آرامش به اردوی تیم قهرمان فصل 94 – 95 لیگ برتر فوتبال ایران باز می گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljgjr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار به آینده این تیم در لیگ برتر