تاریخ انتشار: 1397/04/30 11:54
کد خبر: 137844

بلاتکلیفی بازیکنان گسترش فولاد؛ بازی در لیگ برتر یا لیگ یک؟

با توجه به انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی تبریز هنوز نامه ای برای سازمان لیگ برتر فوتبال ایران ارسال نشده است.
بلاتکلیفی بازیکنان گسترش فولاد؛ بازی در لیگ برتر یا لیگ یک؟

شب گذشته بعد از جلسات متعدد بین زنوزی مالک گسترش فولاد تبریز و مسئولین و پیشکسوتان ماشین سازی تبریز، امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی تبریز واگذار شد تا این تیم لیگ دسته اولی به جای گسترش در لیگ برتر حاضر شود،این در حالی است که هنوز نامه ای از طرف مسئولان و مالک باشگاه ماسین سازی تبریز به سازمان لیگ برتر ارسال نشده است.

با موافقت این انتقال ماشین سازی به جای گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر بازی می کند،این در حالی است که بسیاری از بازیکنان گسترش فولاد بلاتکلیف هستند و نمی دانند که  با توجه به قراردادی که دارند باید در لیگ دسته اول بازی کنند یا در لیگ برتر، اما همچنان مسئولین سازمان لیگ منتظر ارسال نامه رسمی از طرف باشگاه ماشین سازی و گسترش فولاد هستند تا مورد تایید سازمان لیگ قرار بگیرد.

این مدل انتقال تیم در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع لیگ به نظر می رسد فقط در فوتبال ایران باشد. انتقالی که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از آن بی خبر هستند و این وسط تکلیف آنهایی که با گسترش فولاد قرارداد دارند و تیمی که تا امروز برای لیگ برتر تمرین می کرده چه می شود؟

بی نظارتی بر شرایط انتقال تراکتورسازی و سپس گسترش فولاد باعث شده تا آنهایی که تصمیم گیرنده هستند بی توجه به این شرایط راه خودشان را بروند و کسی هم پاسخگو نیست. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwej5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سازمان لیگ درباره سوپرجام نه راه پیش دارد، نه پس