تاریخ انتشار: 1397/04/30 19:44
کد خبر: 137781

بازیکن آزاد بودم و می‌خواستم در استقلال بمانم، اما کسی سراغم نیامد!

امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال در خصوص جدایی از استقلال گفت: من بازیکن آزاد بودم و قرارداد نداشتم. طبق عرف آن‌ها باید برای مذاکره پیشقدم می‌شدند نه من.
بازیکن آزاد بودم و می‌خواستم در استقلال بمانم، اما کسی سراغم نیامد!

 جدایی امید ابراهیمی از استقلال وضعیت بغرنجی برای مدیران این تیم به وجود آورد و هواداران حسابی باشگاه را تحت فشار قرار دادند. رضا افتخاری هم در روز خداحافظی اش مستقیماً به این موضوع اشاره کرد و گفت، هر چه با تلفن همراه ابراهیمی تماس می‌گرفته نمی‌توانسته با او ارتباط بگیرد. همین موضوع کافی بود تا ابراهیمی در مقام پاسخ به مدیر مستعفی استقلال مطالبی را بیان کند.

* افتخاری هم که رفت؟

از این طریق درگذشت پدر آقای افتخاری را به ایشان تسلیت می‌گویم. ایشان در این سال‌ها زحمات زیادی برای تیم کشیدند. بار‌ها در باشگاه دیدم که چگونه برای رتق و فتق کار بازیکنان تلاش کردند.

* اما بابت جدایی بازیکنان از استقلال کمی از شما‌ها دلخور بود؟

قطعاً من دوست دارم برای استقلال توپ بزنم و این برای هر استقلالی افتخار است. وقتی از روسیه برگشتم در تماسی که آقای افتخاری با من داشت درخواست کرد با هم درباره ادامه همکاری صحبت کنیم.

* جوابت مثبت نبود؟

بله! اما من از او خواستم اول یک میلیارد تومان طلبم را بدهند بعد درباره مسائل دیگر حرف بزنیم.

* این طلب برای کدام فصل بود؟

هم این فصل، هم فصل شانزدهم.

* پاسخ افتخاری منفی بود؟

نه! اتفاقاً پذیرفت و قرار شد بنشینیم و حرف بزنیم ولی هر چه منتظر ماندم کسی با من تماس نگرفت و من هم که نمی‌توانستم فرصت فصل نقل و انتقالات را از دست بدهم پای میز مذاکره با باشگاهی نشستم که سراغم آمده بود...

* ... و با الاهلی توافق کردید؟

اگر نمی‌کردم مشخص نبود وضعیت این فصلم چه می‌شد. البته پس از آن هم راهی قطر شدم و شاید در لحظاتی که تلفن من در هواپیما خاموش بوده با من تماس گرفتند. من نمی‌توانستم دنبال مدیران باشگاه بروم و التماس کنم که لطفاً با من قرارداد ببندید. آن وقت نمی‌گفتند برای خودش ارزش قائل نیست؟

* شاید افتخاری توقع داشت به باشگاه پایبند می‌ماندی؟

من بازیکن آزاد بودم و قرارداد نداشتم. طبق عرف آن‌ها باید برای مذاکره پیشقدم می‌شدند نه من. به هر حال شرایط به این شکل پیش رفت. این همه آن چیزی بود که در این مدت رخ داد و با اینکه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که مرا نوع دیگری جلوه بدهند ولی من باز هم به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم و برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. در روز‌هایی که برای نگه داشتن من باید تلاش می‌شد متأسفانه اتفاقی نیفتاد و حالا درست نیست تقصیرات را گردن من بیندازند.

* چه شد که الاهلی و لیگ قطر را انتخاب کردی؟

می‌دانستم در لیگ قطر بازیکنان بزرگی توپ می‌زنند. ضمن اینکه از طریق دوستان نزدیکم درباره این لیگ شناخت داشتم. لیگ قطر کیفیت خوبی دارد.

* چطور؟

الان دو تیم قطری (الدحیل و السد) در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و این نشان می‌دهد لیگ قطر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. من برای پیشرفت به این لیگ آمدم و می‌دانم الاهلی هم جزو تیم‌های خوب این کشور است. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورم در اینجا باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzyqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیمی:حضور بازیکنان بزرگ در لیگ قطر باعث بالا رفتن کیفیت آن شده است