تاریخ انتشار: 1397/05/02 07:59
کد خبر: 137468

سوپرجام برگزار نخواهد شد؛یا لغو یا 3 بر هیچ به سود پرسپولیس

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد بازی سوپر جام استقلال و پرسپولیس قطعا برگزار نخواهد شد.
سوپرجام برگزار نخواهد شد؛یا لغو یا 3 بر هیچ به سود پرسپولیس

 بعد از آنکه سازمان لیگ عنوان کرد استقلال تهران از حضور در بازی سوپر جام فصل ۹۷-۹۶ انصراف داده و به همین علت نتیجه این مسابقه را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس خواهد شد، مسؤولان باشگاه استقلال به صدور این رای اعتراض کردند.

 

باشگاه استقلال اعلام کرد آنها تقاضای تعویق مسابقه سوپرجام را داشتند و نامه‌ای مبنی بر انصراف از انجام بازی برابر پرسپولیس را نداشتند؛ ادعایی که توسط سازمان لیگ رد شد تا به همین دلیل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این پرونده ورود کرده و برای آن تصمیم‌گیری کند.

 

حالا قرار است طی امروز یا فردا نتیجه نهایی این پرونده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شود ولی با این وجود، رئیس سازمان لیگ نیز اظهار نظر جالب توجهی را عنوان کرده و در آن تاکید داشته که قطعا بازی استقلال و پرسپولیس را برگزار نمی‌کنند.

 

حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ دوشنبه شب در حاشیه مراسم برترین‌های سال فوتبال ایران، راجع به برگزاری یا لغو بازی سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس گفت: یا نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس خواهد شد یا لغو می‌شود چون دیگر امکان برگزاری آن نیست.

 

او ادامه داد: اگر کمیته انضباطی فدراسیون رای به برگزاری بازی سوپر جام بدهد، دیگر ما نمی‌توانیم در هیچ تاریخی مسابقه استقلال و پرسپولیس را در اواسط فصل برگزار کنیم.

 

بهاروند تاکید کرد: اکنون وارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر شدیم ولی بازی سوپرجام برای فصل قبل است و به همین خاطر برگزاری مجدد این دیدار امکان پذیر نیست و پرونده آن بسته شده است؛ یا باید این مسابقه لغو شود یا همان ۳ بر صفر به سود پرسپولیس بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwb7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای سوپرجام ادامه دار شد/پرسپولیس قصد حضور در زمین مسابقه را ندارد!

تیکه برانکو به شفر و استقلال
ما می‌توانستیم حتی در آمریکا یا روسیه این بازی را برگزار کنیم