تاریخ انتشار: 1397/05/02 11:50
کد خبر: 137436

شفر: تیم جوان من نیاز به حمایت دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بازیکنان تیمش از شرایط فعلی خوشحال نیستند، گفت: بازیکنان جوان ما به چهار ماه زمان نیاز دارند و برای همین شانس زیادی برای موفقیت‌های بزرگ نداریم.
شفر: تیم جوان من نیاز به حمایت دارد

وینفرد شفر پس از پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شما می‌بینید که تیم ما شبیه تیم زیر 23 ساله‌هاست! در اینجا بازیکنان جوان به همراه چند بازیکن باتجربه حضور دارند. بازیکنان داخلی ما راضی نیستند و این مسئله را درک می‌کنم. به همین خاطر، از آقای فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) خواستم که به محل تمرین بیاید.

شرایط‌مان برای بازی اول خیلی خوب نیست

وی در ادامه افزود: شرایط‌مان برای بازی اول شاید خیلی خوب نیست و پنج بازیکن‌مان در آخرین بازی برابر ذوب‌آهن (در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا) با ما نیستند. مامه تیام، سرور جپاروف، امید نورافکن، امید ابراهیمی و مجید حسینی از جمله این بازیکنان هستند. ما نیاز به زمان داریم تا بازیکنانم بهتر با شرایط جدید آشنا شوند. با وضعیتی که الان داریم شانس بزرگی برای موفقیت نخواهیم داشت.

بازیکنانم جوانم به 3 تا 4 ماه زمان نیاز دارند

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: ما خیلی سخت تلاش کنیم، اما بازیکنان جوانی که به ما اضافه شده‌اند، شاید نیاز به سه تا چهار ماه زمان دارند تا به آن سطحی که می‌خواهیم برسند.

هنوز دلخوری‌های بازیکنانم برطرف نشده است

شفر در مورد دیدار اول تیمش برابر پیکان تصریح کرد: به‌هرحال داریم کارمان را انجام می‌دهیم، اما درباره بازی نمی‌توانم حرف بزنم. امیدوارم بازیکنان از لحاظ ذهنی آزاد باشند، چون برخی‌ از آنها دلخوری‌هایی دارند که هنوز برطرف نشده است.

تیم جوان من نیاز به حمایت دارد

وی راجع به وضعیت مامه تیام و سرور جپاروف نیز گفت: من به همراه افتخاری و مدیران قبلی با این دو بازیکن صحبت کردم. قرار بود پولی به آنها برسد که نرسید. صحبتی که با هواداران دارم، این است که بیشتر از گذشته حمایت کنند، چون تیم جوان شده و نیاز به حمایت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljqd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتظری: چرا سوپرجام را به پرسپولیس دادند؟ نمیدانم چه بلایی بر سر استقلال آورده‌اند