تاریخ انتشار: 1397/05/02 12:43
کد خبر: 137430

اظهارات فتحی درباره وضعیت چشمی و حسینی و رای سوپرجام

سرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد، برای دیدن بازیکنان این تیم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافته است.
اظهارات فتحی درباره وضعیت چشمی و حسینی و رای سوپرجام

امیرحسین فتحی که در اواخر تمرین استقلال حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی وقت بود بچه‌ها را ندیده بودم و صرفا برای دیدن آنها به محل تمرین آمدم. آمدم تا قبل از بازی اول مقابل پیکان به بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت بگویم.

وی در مورد اینکه گفته بودند تیام و جپاروف امروز به ایران می‌آیند، خاطر نشان کرد: فردا با جپاروف جلسه دارم و قرار است تیام هم آخر شب فردا به ایران بیاید!

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به اینکه بازیکنان با ناراحتی جلسه با او را ترک کردند، تصریح کرد: هیچ مشکل خاصی نبود.

فتحی در راجع به اینکه وینفرد شفر اعلام کرد که به دلیل ناراحتی بازیکنان از او خواسته به محل تمرین بیاید، گفت: اصلاً کسی با من تماس نگرفت و خودم آمدم. استقلال مشکلات اقتصادی دارد، پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر هم این مشکل را دارند. به کمک دوستان قصد داریم این مشکلات را حل کنیم. دوستان نگرانی نداشته باشند و مطالبات پرداخت می‌شود.

وی درباره درخواست باشگاه ذوب‌آهن برای پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون تومان جهت صدور رضایت‌نامه مرتضی تبریزی بیان داشت: به ما کتباً چیزی اعلام نکرده‌اند.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به رأی کمیته انضباطی مبنی بر بازنده شدن آبی‌پوشان در بازی سوپرجام گفت: هنوز رأی را ندیده‌ایم، اما دوباره اعتراض خواهیم کرد تا به استیناف برود. ما این حق را داریم که اعتراض کنیم.

فتحی در رابطه با وضعیت روزبه چشمی و سیدمجید حسینی نیز اظهار داشت: چشمی بازیکن ما بوده و برمی‌گردد. حسینی هم همین‌طور باید برگردد. با حسینی صحبتی نکرده‌ام، اما او اشتباه کرده و خودش برمی‌گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqdv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جابر انصاری استقلالی ها را تهدید کرد؛ شکایت به فیفا!