تاریخ انتشار: 1397/05/02 17:27
کد خبر: 137381

واسعی: قرار نیست در پیکان جای کسی را پر کنم/ برای موفقیت اینجا هستم

سعید واسعی هافبک هجومی تیم فوتبال پیکان می گوید با هدف موفقیت به این تیم آمده است.
واسعی: قرار نیست در پیکان جای کسی را پر کنم/ برای موفقیت اینجا هستم

 واسعی ابتدا در مورد تقابل مقابل استقلال به خبرنگار ما می گوید: بیشتر از آنکه بازی اول برای ما یا هر تیم دیگری مهم باشد تقابل با تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس که همیشه جو خاصی را برای تیم های مقابلشان رقم می زنند، اهمیت دارد که حالا این اولین بازی ما مقابل استقلال است. ما تیم هجومی داریم و خط جلومان را بازیکنان نامی پر می کنند و مطمئنا استقلالی ها مقابل ما کار آسانی نخواهند داشت.

وی افزود: من فکر می کنم همه بازی ها مهم است و هر بازی 3 امتیاز دارد. فرقی نمی کند نتیجه ای که می گیرید از اولین بازی است یا آخرین بازی، همه بازی ها نتیجه اش برای یک تیم مهم است ولی موفقیت در اولین بازی روحیه خوبی به یک تیم می دهد و شاید از این لحاظ مهم باشد که چه نتیجه ای در این بازی گرفته می شود.

او در مورد آنکه پیکان می تواند امسال جز مدعیان کسب سهمیه آسیایی باشد هم گفت: به نظرم تیم پیکان یک تیم بی حاشیه و خوبی است و باهدف کارش را پیش می برد. ضمن آنکه مربیان و کادرفنی خوبی دارد و به جز آن مهره های خوبی به ویژه در خط حمله هم جذب شده است که مطمئنا همه این ها در موفقیت پیکان برای فصل هجدهم و رسیدن به هدفی که مدنظرش است تاثیرگذار خواهد بود.

از واسعی در مورد پست تخصصی اش سوال می کنیم که او در این خصوص می گوید: من پست اصلی و تخصصی ام هافبک هجومی است اما در زمان حضورم در بادران فصل گذشته وینگر راست بودم و چون در این پست حضور داشتم هم به خط حمله و هم به خط دفاعی کمک می کردم و برای همین خیلی نتوانستم گلزنی کنم اما دو فصل پیش به دلیل آنکه بیشتر در کارهای هجومی دخالت می کردم گل های زیادی برای بادرانی ها به ثمر رساندم. اما در پیکان به همان پست قبلی هافبک ـ مهاجم که در واقع پست شماره 10 است برمی گردم. 

واسعی که به احتمال زیاد در پست مرتضی آقاخان برای پیکان به میدان خواهد رفت در رابطه با آنکه آیا فکر می کند بتواند جای آقاخان را برای پیکان پر کند و به موفقیتی که او رسیده خواهد رسید یا خیر می گوید: هر بازیکنی که به تیم های خوب و بزرگ می آید تلاشش را می کند که بتواند بهتر در لیگ دیده شود که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من با این فکر به پیکان نیامدم که جای کسی را پر کنم بلکه من می خواهم هدفی که در نظر دارم یعنی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم نزدیک شوم و هم کمکی باشم تا تیم پیکان را به موفقیت برسانیم. 

هافبک پیکان در پاسخ به سوال ما در مورد گلزنی اش به استقلال می گوید: من کارم بیشتر گل ساختن است، اگرچه دوست دارم گلزنی کنم اما خب شرایط این بازی متفاوت است و باید دید که تفکرات سرمربی برای این بازی چطور است؛ آیا می خواهد دفاعی بازی کنیم یا هجومی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzlr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ هافبک بادران تهران به پیکان پیوست