تاریخ انتشار: 1397/05/03 15:54
کد خبر: 137250

کری خوانی مهاجم پدیده برای پرسپولیسی ها

بازیکن پدیده ابراز امیدواری کرد تیمش در اولین گام خود در رقابت های لیگ برتر بتواند نتیجه خوبی مقابل مدافع عنوان قهرمانی کسب کند.
کری خوانی مهاجم پدیده برای پرسپولیسی ها

محمدرضا خلعتبری بازیکن پدیده درباره آخرین وضعیت تیمش برای آغاز لیگ هجدهم گفت: بعد از برگزاری اردوهای پرفشار خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است. برگزاری بازی های تدارکاتی نیز کمک زیادی کرد که به انسجام مدنظر کادر فنی برسیم. همیشه تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ کیفیت لازم را ندارند اما ما به دنبال این هستیم که از همین بازی اول امتیازات خوبی را جمع کنیم.

خلعتبری در مورد رویارویی دوباره اش با پرسپولیس تصریح کرد: سالهاست پرسپولیس بهترین تیم ایران است و کیفیت بسیار بالایی از خود به نمایش می گذارد. ما فصل قبل در بازی رفت نمایش خیلی خوبی در تهران داشتیم و این تیم را با تساوی بدون گل در تهران متوقف کردیم. اما شرایط مان در نیم فصل دوم به کلی تغییر کرد و با چالش های جدی مواجه شدیم.

بازیکن پدیده با اشاره به جدایی مهره های کلیدی تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگی از جمع ما جدا شدند که تاثیر زیادی در قدرت تیم مان داشتند. شهاب گردان، محمد قاضی، معین عباسیان و ... مهره هایی بودند که کمک زیادی به تیم می کردند. البته بازیکنانی که توسط کادر فنی به ما اضافه شده اند می توانند به خوبی جای خالی آنها را پر کنند.

او درباره خبر محرومیتش از هفته اول نیز گفت: با اختلافی که با مدیر برنامه هایم به وجود آمده بود، اسمم در فهرست محرومین هفته اول قرار داده شده بود اما با تسویه حسابی که انجام دادیم مشکلی ندارم و می توانم تیمم را در بازی اول مقابل پرسپلیس همراهی کنم.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا مثل فصل قبل در پدیده هافبک بازی خواهی کرد، گفت: با توجه به سبک بازی آقای گل محمدی و علاقه ایشان به سیستم 442 قرار شده به عناون مهاجم بازی کنم. من، شاکری، قاسمی و جونیور ۴ مهاجم تیم هستیم که با صلاحدید آقای گل محمدی در ترکیب تیم قرار خواهیم گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aegn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنجشنبه آغاز ماراتن بزرگ/پرسپولیس 97 رونمایی میشود!