تاریخ انتشار: 1397/05/03 16:58
کد خبر: 137238

آل کثیر: استقلال مهره های بزرگی را از دست داده است

مهاجم پیکان ابراز امیدواری کرد در بازی اول تیمش مقابل استقلال بتواند گلزنی کند.
آل کثیر: استقلال مهره های بزرگی را از دست داده است

عیسی آل کثیر فصل قبل را با نفت تهران خیلی خوب آغاز کرد و تا میانه های نیم فصل اول با ۸ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داشت. اما به یکباره دچار افت شد و نتوانست موفقیتش را تا انتهای فصل ادامه بدهد. او این فصل به جمع شاگردان مجید جلالی در پیکان پیوسته و امیدوار است سال پرباری را با این تیم تجربه کند. آل کثیر درباره آخرین وضعیت خود و تیمش قبل از دیدار با استقلال به خبرنگار ما گفت: از انتخاب پیکان خیلی خوشحالم و خدا را شکر تیم ما از همه نظر یک نمونه است. کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان از نظر فنی و اخلاقی بهترین هستند و من مطمئن هستم که لیگ هجدهم می تواند فصل فوق العاده ای برای پیکان باشد.

او درباره بازی هفته اول تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: همیشه بازی برابر تیم های بزرگ انگیزه خاصی به من می دهد. من یکبار و در بازی های جام حذفی به این تیم گل زده ام و مترصد فرصتی هستم تا بتوانم گلزنی ام را تکرار کنم.

او ادامه  داد: آنها مهره های بزرگی را از دست داده اند و شاید در نگاه اول این مسئله کار را برای ما راحت کند اما بازیکنانی که جایگزین شده اند انگیزه زیادی دارند و حضور تماشاگران این تیم نیز شرایط را حساس خواهد کرد. فکر می کنم به لحاظ فنی هیچ چیزی کمتر از استقلال نداریم و می توانیم یک رقابت جذاب همراه با کسب نتیجه داشته باشیم.

آل کثیر درباره شانس حضورش در ترکیب پیکان خاطرنشان کرد: ما مهاجمان خوبی مثل قاضی  و چند بازیکن جوان داریم و این کار را برای همه سخت می کند. ما رقابت داغی در خط حمله داریم و در بازی های تدارکاتی هم در سیستم های مختلف با یک و دو مهاجم نیز بازی کردیم. امیدوارم بتوانم با حضور در ترکیب ثابت مقابل استقلال گل اول این فصلم را به ثمر برسانم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwvxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب اما واقعی؛ بازیکنان مصدوم استقلال پیشی گرفتند!