تاریخ انتشار: 1397/05/03 20:44
کد خبر: 137202

تارتار: مثل سال گذشته بی محابا بازی می‌کنیم/ از هیچ حریفی نمی ترسیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم به هواداران این تیم قول داد نماینده خوبی برای استان بوشهر باشند.
تارتار: مثل سال گذشته بی محابا بازی می‌کنیم/ از هیچ حریفی نمی ترسیم

مهدی تارتار درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با فولاد خوزستان عنوان کرد: ابتدا جا دارد از خبرنگاران عزیز بابت عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از مسابقه عذرخواهی کنم. پرواز ما دیروقت انجام شد و به همین نتوانستم در نشست خبری حاضر باشم.

وی ادامه داد: طبیعتا بازی با تیمی که برای قهرمانی بسته شده آنهم در هوای گرم اهواز سخت است. کار دشواری داریم، فولاد امسال در نقل و انتقالات و به خصوص در خط حمله خیلی خوب یارگیری کرده و این موضوع کارمان را سخت می کند. با این حال ما نیز تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان باانگیزه ای داریم که تیم خیلی خوبی را تشکیل داده اند. همه نفرات ما کیفیت مطلوبی دارند و نگرانی بابت مسابقه فردا نخواهیم داشت. شک نکنید با شرایطی که داریم در برابر هر تیمی می توانیم بایستیم و خوب بازی کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی پرتعداد بازیکنان نسبت به فصل گذشته روی تیمش تاثیرگذار نبوده، تاکید کرد: نمی توانیم بگوییم این موضوع تاثیر نداشته، چون 10، 11 بازیکن خوبمان جدا شدند. با این حال اسکلت اصلی تیم را تا حدودی حفظ کردیم و بازیکنان خوبی را هم با توجه به بودجه ای که داشتیم به خدمت گرفتیم. ما طبیعتا نمی توانیم با تیم های مدعی قهرمانی در نقل و انتقالات و در طول فصل رقابت کنیم، ولی تیم خوبی هستیم و بازیکنان باانگیزه ای داریم که با تکیه بر آنها از هیچ حریفی نمی ترسیم.

تارتار در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: ما در هر بازی با تمام وجود بازی می کنیم و برای برد هم به میدان می رویم. چیزی برای از دست دادن نداریم و می خواهیم مثل سال گذشته بی محابا بازی کنیم و شجاع باشیم تا به موفقیت برسیم.

وی پیش بینی اش از نتایج پارس جنوبی در لیگ هجدهم بیان کرد: کارمان نسبت به سال قبل سخت تر شده است.چون الان تیم شناخته شده ای هستیم. با توجه به بازی هایی که سال قبل انجام دادیم، دیگر تیم هابه چشم یک تیم قدرتمند به ما نگاه می کنند. مثل سال قبل نیست که تیم ها جلوی ما بی پروا بازی کنند و ما بتوانیم به آنها ضربه بزنیم. قطعا هوشیار تر و محتاط تر بازی می کنند و دیگر ما را دست کم نمی گیرند.کارما سخت تر شده ولی قول می دهیم نماینده خوبی برای استان بوشهر باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ae5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ مهاجم صنعت نفت شاگرد سرمربی پرسپولیسی شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|