تاریخ انتشار: 1397/05/05 10:48
کد خبر: 136959

برانکو اعتمادی به گادوین منشا ندارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با جدایی ۴-۵ بازیکن اصلی از پرسپولیس، این تیم ضعیف‌تر از فصل قبل در لیگ برتر شرکت کرد.
برانکو اعتمادی به گادوین منشا ندارد

 محسن خلیلی در خصوص بازی تیم‌های پدیده و پرسپولیس گفت:‌همانطور که پیش‌بینی می‌شد طبق سال‌های گذشته مشکلی گریبان تیم‌ها را گرفته و آن اینکه تیم‌ها معمولاً در ۴-۵ هفته ابتدایی شرایط خوبی ندارند و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود حتی دیدید که برانکو هم بعد از بازی از شرایط کلی تیمش راضی نبود و انتظارات از پرسپولیس خیلی بیشتر بود. وقتی پرسپولیس به پدیده رسید که حدود ۴-۵ بازیکن اصلی مثل مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری را از دست داد و این مسئله باعث شد تا این تیم با شرایط متفاوت‌تری مقابل پدیده قرار بگیرد. از طرف دیگر به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برانکو نتوانست نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد و به نوعی می‌توانیم بگوییم که پرسپولیس ضعیف‌تر از سال قبل وارد لیگ شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود افزود: پرسپولیس بازی را با سیستم ۲-۴-۴ شروع کرد، اما به چشم می‌آمد که این تیم هماهنگی لازم را بین بازیکنانش نمی‌دید و این هم طبیعی است چرا که چند بازیکن از ترکیب اصلی خارج شدند و از نظر بدنی هم بازیکنان در شرایط ایده‌آل نبودند و در دوران افت به سر می‌برند چرا که در دوران بدنسازی هستند.

خلیلی در خصوص احتمالات پرسپولیس در فصل پیش‌روی لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال پرسپولیس در هر شرایطی پرسپولیس است و باید قبول کرد که این تیم با طرفدارانش می‌تواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد. از طرف دیگر برانکو قطعاً راهکاری را برای  تیمش در نظر می‌گیرد و شاید این تیم مثل گذشته دیگر بی‌مهابا حمله نکند و تا حدودی دست به عصاتر به میدان برود.

وی درباره نقاط ضعف پرسپولیس در این بازی گفت: به هر حال عدم هماهنگی بین خطوط و فاصله زیاد بین بازیکنان شاید به دلیل بدنسازی سنگین و افت بدنی باشد. از طرف دیگر عالیشاه مدت‌ها بود که دیگر بازی نکرده بود و رسن هم تازه در ترکیب اصلی قرار گرفته و شاید این مسئله باعث شده تا آن‌ها هماهنگی کامل را نداشته باشند. از طرف دیگر در اواخر فصل عمده حرکات پرسپولیس از سوی بازیکنانی بود که از این تیم جدا شدند. برانکو هم نشان داد که اعتماد و اعتقاد کامل را به منشا ندارد و از شرایط او راضی نیست.

این پیشکسوت فوتبال در پایان اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم و با اضافه شدن چندیار جدید قطعاً شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد و این تیم می‌تواند در خط حمله پررنگ‌تر ظاهر شود. باید مدافعین چپ و راست پرسپولیس در کار‌های هجومی بیشتر شرکت کنند هرچند که من فکر می‌کنم به دلیل همین شرایط بدنی و فشار بدنسازی روز گذشته شاهد این مسئله نبودیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyrlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نیمکت‌نشین محبوب پرسپولیس: تابع نظر برانکو هستم/ چرا باید اعتراض کنم؟!