تاریخ انتشار: 1397/05/05 16:36
کد خبر: 136900

توشاک به زنوزی؛ من را کجا آورده اید؟

امروز محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در یک نشست خبری از آخرین وضعیت این باشگاه گفت. او از مشکلات تیمش حرف زد و البته مدعی شد که با برنامه هایی که دارد اوضاع تراکتورسازی را بهتر خواهد کرد.
توشاک به زنوزی؛ من را کجا آورده اید؟

 بخش هایی از صحبت های زنوزی را بخوانید:

ما به خاطر از دست دادن برخی از بازیکنان مجبور شدیم روی بازیکنان خارجی متمرکز شویم. تاکنون دو بازیکن خارجی باکیفیت به خدمت گرفتیم اما نخواستیم از رده چهارم فوتبال برزیل بازیکن بیاوریم چون این بازیکنان مانند هندوانه سربسته هستند و گذشته نشان می دهد که 80 درصد از این بازیکنان جواب نداده اند. با این حال ما با یک بازیکن آسیایی به توافق نهایی رسیدیم و در حال حاضر در مورد جزئیات بحث می کنیم. همچنین مذاکرات با بازیکن اروپایی هم ادامه دارد.

شخصا با چند بازیکن لژیونر که در خارج از ایران بازی می کنند مذاکره کردم تا اگر توانستیم آنها را به تراکتورسازی بیاوریم. بازیکنان ایرانی که در لیگ های اروپایی بازی می کنند بیشتر شانس حضور در تیم ملی را دارند. به همین دلیل زیاد هم به قیمت توجه نمی کنند حتی شنیده ام برخی ها با 80 هزار دلار رفته اند و در تیم های اروپایی بازی می کنند تا بتوانند در تیم ملی بازی کنند. 

می خواهیم ساختار باشگاه را درست کنیم اما امروز چند بازیکن ما را تیم فوتبال امید با خود برداشته و به عراق برده است. ما از همه طرف تحت فشار هستیم. آقای توشاک هر روز به من می گوید من را کجا آورده اید؟! اینجا چه چیزی دارد؟ با تمام این مشکلات من روی حرف خودم هستم و انشاءالله در نیم فصل باز هم تراکتورسازی را تقویت خواهم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458y9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرونده حضور ستاره سرخپوش در تراکتورسازی بعد از چند سال بسته شد