تاریخ انتشار: 1397/05/05 21:07
کد خبر: 136871

پایان نیمه نخست بازی استقلال و پیکان با نتیجه تساوی

تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با پیکان به نتیجه تساوی رسید.
پایان نیمه نخست بازی استقلال و پیکان با نتیجه تساوی

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۴۵ امروز جمعه در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم به مصاف پیکان رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند.

استقلال نسبت به فصل گذشته با ترکیب متحول شده ای پا به میدان گذاشت و در دقایق ابتدایی هم توانست دروازه پیکان را تحت فشار قرار بدهد ولی هرچه از زمان بازی گذشت، کیفیت فنی مسابقه افت کرد و دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر خلق کنند.

یکی از اتفاقات عجیب این نیمه، تصمیم موعود بنیادی فر داور مسابقه بود. در دقیقه ۶ مسابقه سجاد مشکل پور روی بازیکن استقلال مرتکب خطای سنگین شد که داور بعد از آوانتاژ، به فراز امامعلی دیگر بازیکن پیکان کارت زرد نشان داد. هرچند شدت این خطا به حدی بود که داور می توانست به بازیکن پیکان کارت قرمز هم نشان بدهد. از سوی دیگر، سجاد آقایی بازیکن تیم استقلال هم اواسط نیمه نخست خطای سنگینی روی بازیکن پیکان انجام داد که داور به کارت زرد بسنده کرد.

بهترین موقعیت استقلال در دقیقه ۳۸ رقم خورد؛ زمانی که سجاد آقایی با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه پیکان را تا آستانه باز شدن پیش برد ولی توپ این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5ldn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بوحمدان: بازی سختی داریم، اما میخواهیم صعود کنیم