تاریخ انتشار: 1397/05/05 21:24
کد خبر: 136868

کارشناسی داوری نیمه اول دیدار استقلال-پدیده از زبان رودنیل

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور بازی با استقلال دو بازیکن را باید اخراج می‌کرد و پیکان باید یک بازیکن از هر تیم را در نیمه اول اخراج می‌کرد.
 کارشناسی داوری نیمه اول دیدار استقلال-پدیده از زبان رودنیل

نوذر رود‌نیل در مورد نحوه قضاوت موعد بنیادی‌فر در نیمه اول بازی استقلال و پیکان اظهار داشت: ابتدا باید از داوران انتقاد کنم آقایان داور فدراسیون فوتبال هزینه گزافی برای کلاس آموزشی پیش از فصل انجام داد بهترین هتل و به ترین مدرس خارجی را برای شما استخدام کرد، اما آیا این نحوئه قضاوت بعد از چنین کلاس خوب داوری شایسته است؟

وی افزود: آقایان داور در کلاس داوری خواب بودند وقتی مدرس بین‌المللی داشت مباحث داوری را تدریس می‌کرد کمک داور کمک چهارم و موعد داوری فر این چه طرز قصاوت بود در دقیقه 5 مسابقه سجاد مشکل‌پور بازیکن پیکان به دلیل تکل خشن روی بازیکن استقلال باید با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج می‌شد اما جالب است که داور نه تنها این کارت قرمز را نداد بلکه به اشتباه به بازیکن دیگری کارت زرد نشان داد.

این کارشناس داوری با اشاره به خطای خشن بازیکن استقلال روی بازیکن پیکان گفت: در دقیقه 27 نیز سجادآقایی به خاطر ضربه خشنی که به سینه بازیکن پیکان زد باید کارت قرمز می‌گرفت اما داور در این صحنه هم به اشتباه فقط به بازیکن استقلال کارت زرد نشان داد. موعود بنیادی‌فر قضاوت پراشتباهی را در نیمه اول انجام داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwg9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرشب خواب بازی با السد را می بینم