تاریخ انتشار: 1397/05/05 22:13
کد خبر: 136861

کریمی: بازی آن طور که دل‌مان می‌خواست نبود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: می‌توانستیم در نیمه دوم کار استقلال خوزستان را تمام کنیم.
کریمی:  بازی آن طور که دل‌مان می‌خواست نبود

فیروز کریمی بعد از تساوی یک بر یک تیم‌‌های گسترش‌ فولاد تبریز و استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: بازی آن طور که دل‌مان می‌خواست نبود، یک مقدار باد بازی ما را تحت تاثیر قرار داد، اما برخی از بازیکنان جوان که از آنها استفاده کردیم نتوانستند آن طور که در تمرینات بودند نشان دهند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت گل داشتیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم و روی ضربه‌ای که خطا هم نبود و مقابل خودم اتفاق افتاد بازی به تساوی کشیده شد. در کل راضی نیستیم. تنها نکته‌ای که می‌توان به آن خشنود بود امروز بازی اول‌مان را انجام دادیم و خیلی‌ها را باید می‌شناختیم، بازی‌های اول همینطور است و قابل پیش‌بینی نیست. در این بازی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

کریمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شروع لیگ این نتیجه قابل پیش‌بینی بود و موقعیت‌های از دست رفته به خاطر ضعف مهاجمان تیم بود، یا قدرت مدافعان حریف، گفت: زمانی که موقعیت ایجاد می‌شود این را می‌توان درخشش مهاجمان دانست، اما خالفی‌فر وقتی نمی‌تواند از فاصله دو قدمی گل بزند، این دیگر ضعف فنی خالقی‌فر است. اگر بازیکن جوان ما این کار را بکند قابل توجیه است اما بازیکن دیگر ما که به خاطر خودخواهی توپ را به بازیکن خودی نمی‌دهد این را توفیق حریف نمی‌توان دانست بلکه ضعف ما است. آنها در نیمه اول ضعیف بودند و ما هم در نیمه دوم بازی ضعیفی را  به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد عنوان کرد: این آخر بی‌عرضگی یک مسئول است که در مردادماه تیم ما به مدت یک ساعت و ربع در رختکنی که هیچ منفذی در آن وجود ندارد  حضور دارد طوری که بازیکنان ما آب‌پز شدند. بازیکنانی هم که رفته بودند اعتراض کنند، دیدند که خود مسئول زیر باد کولر استراحت می‌کند. واقعا این موضوع شرم‌آور و آخر بی‌لیاقتی یک مسئول است، هرکسی که باشد، مسئول هیئت فوتبال و مسئول استادیوم و یا اداره‌کل ورزش؛ از این بدتر نمی‌شود. همه ما می‌دانیم که یک ساعت و نیم زودتر باید به رختکن برویم و ما هم گفتیم که بازی اول است و گفتیم کمی زودتر بیاییم و در مورد نظم و وضعیت تیم صحبت کنیم اما وضعیت رختکن در حد سونا بود و خودم هم که صحبت می‌کردم حداقل 5 کیلو کم کرد.

کریمی افزود: این مسئول هرکس که هست او را باید برای بدنسازی تیم ملی کشتی بیاورند و این را حتما پیشنهاد می‌کنم برای مسابقاتی که ورزشکار بالای 5 کیلو اضافه وزن دارند می‌تواند فرد مفیدی باشد. برای دهمین بار می‌گویم که این کار عرضه می‌خواهد و آدم شرمنده است که چنین چیزی می‌گوید. متاسفانه زمین خودمان هم آماده نشد، این مشکلات باعث می‌شود که ما با تمام قوا برای بازی بعد نور ورزشگاه‌مان را تنظیم کنیم.  به حال تیم تراکتورسازی تاسف می‌خورم اگر چنین مسئولی بخواهد در بازی‌های آنها هم حضور داشته باشد، البته برای آنها خوب است. اگر اینگونه از آنها بخواهد استقبال شود جان توشاک سرمربی تراکتورسازی در پایان مسابقات به وزن ایده‌آلش در زمان بازیگری‌اش می‌رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjwey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان دیدار گسترش فولاد و استقلال خوزستان؛ تقسیم امتیازات در آخرین دقایق!