تاریخ انتشار: 1397/05/05 22:43
کد خبر: 136855

دلایل عدم جذب سروش رفیعی از زبان مدیرعامل پیکان

مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد است بازی نخست این تیم مقابل استقلال بازی خوبی نبوده اما نتیجه‌ای که رقم خورده عادلانه بوده است.
دلایل عدم جذب سروش رفیعی از زبان مدیرعامل پیکان

محمود شیعی مدیرعامل پیکان بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم. بازی اول دو تیم بود و تیم‌ها آمادگی کامل نداشتند. استقلال هم مانند ما در این بازی خوب نبود و فکر می‌کنم نتیجه‌ای که رقم خورد عادلانه بود. بازی قابل انتظاری را انجام ندادیم به هر حال هفته اول است و تیم‌ها آنطور که باید خوب نبودند.

وی درباره اینکه سروش رفیعی تا یک قدمی پیوستن به پیکان آمد اما در نهایت به فولاد خوزستان پیوست، تصریح کرد: یکی بحث مسائل هزینه‌ای بود و یکی هم وجود جوان‌ها در پیکان. همانطور که ما اعتقاد داریم که باید از جوان‌ها استفاده کنیم و با توجه به اینکه سروش قصد داشت نیم فصل از تیم جدا شود گفتیم که بهتر است از همین ابتدا به جوان‌های تیممان میدان دهیم.

شیعی در واکنش به این موضوع که آیا حقیقت دارد که رفیعی برای نیم فصل در پیکان قرارداد یک میلیارد و 300 میلیونی درخواست کرده است گفت: خیر، چنین چیزی صحت ندارد. میانگین قراردادها با باشگاه پیکان مشخص است. جوان‌های خوبی در تیم داریم که می‌توانستیم جایگزین رفیعی کنیم برای همین از جلالی درخواست کردیم که با همین بازیکنان ادامه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvkow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق انجام نشد؛ سروش رفیعی به پیکان نمی رود