تاریخ انتشار: 1397/05/05 23:30
کد خبر: 136848

خسرو حیدری: جام جهانی بیشترین ضربه را به استقلال زد

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال با ابراز تأسف از جدایی تیام و جپاروف از این تیم گفت: اگر آنها نمی‌خواستند در تیم ما بمانند باید زودتر اعلام می‌کردند.
خسرو حیدری: جام جهانی بیشترین ضربه را به استقلال زد

خسرو حیدری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعاً دست هواداران درد نکند که امروز آمدند و تیم جوانان استقلال را حمایت کردند. هفته‌ای که گذشت هفته بسیار سختی بود. برای اینکه 11 بازیکن جمع شوند تا به زمین بروند، کار سختی داشتیم. چند نفر از بازیکنان‌مان مثل علی کریمی و وریا غفوری با تیم تمرین نداشتند و فقط دیروز آمدند و دست‌شان درد نکند که امروز بازی کردند. جوان‌هایی هم مانند سجاد (آقایی) و روح‌الله (باقری) امروز به میدان رفتند.

وی ادامه داد: هفته سختی داشتیم، اما هواداران سورپرایزمان کردند و با حضورشان در ورزشگاه از ما حمایت کردند. دم بچه‌ها گرم که با این شرایط بازی خوبی به نمایش گذاشتند. ان‌شاءالله بتوانیم در هفته‌های آینده وضعیت بهتری پیدا کنیم. ما تمرینات را دیر شروع کردیم. علاوه بر این تیام و جپاروف هم استقلال را سرکار گذاشتند. تا دیروز یکی می‌گفت که می‌آیند و یکی می‌گفت نمی‌آیند. یکی می‌گفت قرارداد شش ماهه می‌بندند، دیگری می‌گفت قرارداد یک ساله خواهند بست. اینها باید بدانند اینجا استقلال است. تیام وقتی که به استقلال آمد بازیکن بزرگی نبود. او با ما قرارداد داشت و می‌توانست پول بیشتری بگیرد و در تیم بماند. اگر نمی‌خواستند که در تیم بمانند باید همان ابتدا می‌گفتند تا باشگاه بازیکن بگیرد. الان بازیکن نداریم و احتیاج داریم که تیم تقویت شود.

حیدری در واکنش به این پرسش که چه کسی مقصر این مشکلات است، گفت: همه دست به دست هم دادند تا این مشکلات به وجود بیاید. دست‌شان درد نکند! مردم همه چیز را می‌دانند و نیازی نیست که ما بگوییم مقصر کیست. نیازی نیست خسرو حیدری، مهدی رحمتی یا پژمان منتظری بگویند مقصر چه کسی است. همه هواداران الان فوتبالی هستند و از اتفاقات باخبرند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره شعارهایی که در ورزشگاه علیه وزیر ورزش سر داده شد، گفت: کاری به این شعارها ندارم. وظیفه من فوتبال بازی کردن است. وقتی که هواداران می‌بینند تیم‌شان باید در یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و باید تقویت شود، اما ... . ان‌شاءالله که خیر است.

وی درباره این سوال که آیا واقعیت دارد که امید ابراهیمی از باشگاه استقلال درخواست داشته است که قراردادش با دلار بسته شود، گفت: این موضوع به هیچ وجه واقعیت ندارد. امید اصلاً راجع به حق و حقوقش صحبت نکرده بود. او بازیکن حرفه‌ای است و خودش تصمیم گرفت که به الاهلی برود.

حیدری درباره جدایی مجید حسینی هم گفت: او به جام جهانی رفته بود. جام جهانی هر چقدر برای مردم خوب بود، اما بیشترین ضربه را به استقلال زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458yvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گام بلند استقلالی ها برای حفظ مجید حسینی؛ پای پول درمیان است