تاریخ انتشار: 1397/05/06 13:36
کد خبر: 136778

نماینده استقلال برای حل مشکل صیادمنش و کسب رضایت به باشگاه سایپا می رود

پس از صحبت های مدیرعامل باشگاه سایپا مبنی بر تخلف آبی پوشان در استفاده از بازیکن جوان این تیم، امروز نماینده استقلال راهی دفتر نارنجی پوشان می شود تا حضور صیادمنش در تیم جدیدش را نهایی کند.
نماینده استقلال برای حل مشکل صیادمنش و کسب رضایت به باشگاه سایپا می رود

اللهیار صیادمنش یکی از پربحث ترین بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات جابجا شد. این مهاجم که پیش از این و در رقابت های جام جهانی نوجوانان درخشیده بود در حالی به جمع استقلالی ها اضافه شد که مدیران سایپا هنوز روی او بحث داشتند و معتقد بودند که وی بازیکن این تیم است.

پس از مدتی استقلالی ها در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم به میدان رفتند. شفر در نیمه دوم این بازی مهاجم جوانش یعنی صیادمنش را نیز به زمین فرستاد تا بتواند گره بازی را باز کند. پس از این اتفاق مدیرعامل سایپا به اظهارنظر درباره حضور این بازیکن در ترکیب استقلالی ها  پرداخت. او ضمن مذمت این حرکت استقلالی ها معتقد بود صیادمنش به طور غیرقانونی بازی کرد و در حالی که هنوز رضایت نارنجی پوشان کسب نشده کادرفنی آبی ها به او فرصت بازی دادند.

به همین دلیل امروز نماینده باشگاه استقلال راهی باشگاه سایپا خواهد شد تا با برگزاری جلسه ای مشکل این بازیکن را برای همیشه حل کند و وی بتواند بدون دغدغه برای آبی پوشان به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqgae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان به دنبال پیدا کردن یک حریف به جای سایپا