تاریخ انتشار: 1397/05/06 13:50
کد خبر: 136776

قراب: دیروز با وجود جوان بودن استقلال، یک سر و گردن بهتر از پیکان بودیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با وجود جوان بودن استقلال و ناهماهنگی، باز هم یک سر و گردن از پیکان بهتر بودیم.
قراب: دیروز با وجود جوان بودن استقلال، یک سر و گردن بهتر از پیکان بودیم

 جواد قراب در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره تساوی دو تیم استقلال و پیکان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گفت: معتقدم که استقلال خیلی خوب بازی کرد. باید به این جوانان استقلال اطمینان کنیم. همه بازیکنان استقلال روز گذشته زحمت کشیدند. همه بازیکنان خوب بودند. چه بازیکنان جوان و چه بازیکنان با تجربه، مقابل پیکان زحمت کشیدند. خریدهای جدید استقلال هم نشان دادند که می‌توانند به ما کمک زیادی کنند. امثال علی کریمی خیلی خوب کار کردند و نشان دادند که توانایی بالایی دارند و می‌توانند در طول فصل قابلیت‌های بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: یک نکته هم درباره بازیکنان جوان استقلال بگویم. این بچه‌ها نشان دادند که چقدر آینده‌دار هستند. مطمئنم هرکس بازی را دید، از سبک بازی آنها خوشش آمد. ما نیاز به فرصت و زمان داریم تا بتوانیم شکل تیم‌مان را بهتر کنیم. دیروز با وجود جوان بودن استقلال و ناهماهنگی، بازهم از تیم پیکان یک سر و گردن بهتر بودیم و حریف تا دو ساعت دیگر هم نمی‌توانست به ما گل بزند و این ما بودیم که تاکتیک‌های خود را به حریف دیکته می‌کردیم. باید به استقلال مورد نظر هواداران تبدیل شویم و این جز با همدلی به‌دست نمی‌آید.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره امیرحسین فتحی سرپرست جدید این باشگاه گفت: آقای فتحی سال‌ها در این فوتبال و ورزش ایران حضور داشته‌اند. ایشان فردی بسیار حرفه‌ای و خوش‌فکر هستند. آقای فتحی به محض ورود به باشگاه استقلال به شدت دنبال احقاق حق استقلال درباره مجید حسینی و دیگر بازیکنان هستند. ایشان بسیار فرد روراستی است و من به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال از هواداران می‌خواهم که از آقای فتحی حمایت کنند تا بتوانیم استقلال را به سرعت به نقطه مطلوب برسانیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dzmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش استقلال به عدم صدور ITC کاوه رضایی