تاریخ انتشار: 1397/05/06 15:31
کد خبر: 136766

استراتژی برانکو در نیم‌فصل اول؛ همین یک گل هم کافی است

پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ برتر به‌مصاف پدیده رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
استراتژی برانکو در نیم‌فصل اول؛ همین یک گل هم کافی است

سرخپوشان در ابتدای این بازی صاحب پنالتی شدند و تا پایان این نتیجه را حفظ کردند تا در اولین بازی خود در فصل جدید، امتیاز بازی را کسب کنند. برانکو با جدایی 5 بازیکن خود در ابتدای این فصل و به‌خاطر محرومیت در نقل و انتقالات نیم‌فصل  با استراتژی جدیدی فصل را  آغاز کرده است.
به‌نظر می‌رسد سرمربی سرخپوشان در نیم‌فصل اول تنها به‌دنبال کسب 3 امتیاز است و برایش مهم نیست که تیمش بازی را چطور به پایان برساند به‌همین دلیل برد یک گله هم برای او کافی است و دیگر حتی خبری از بازی مالکانه در پرسپولیس هم نیست.  سرمربی سرخپوشان مانند هر سال ترکیب اصلی خود را در اردوی خارج از فصل انتخاب کرد و ترکیب مورد نظر خود را در بازی برابر پدیده به میدان فرستاد. نکته مهم ترکیب قرمزها ایستایی مدافعان کناری پرسپولیس در استراتژی جدید سرمربی سرخپوشان بود. حسین ماهینی و محمد انصاری دو مدافع کناری پرسپولیس در این بازی با تشخیص برانکو بیشتر در زمین خود مستقر بودند تا به این شکل در کارهای هجومی شرکت نکنند و به‌همین دلیل تعداد حملات این تیم نسبت به فصل قبل بسیار کم شد.  البته پرسپولیس در بازی برابر پدیده در همان ابتدای بازی خیلی زود صاحب ضربه پنالتی شد و توانست با یک گل پیش بیفتد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که در ادامه کار برانکو به بازیکنان خود اعلام کرده است که همین نتیجه برای پیروزی کافی است و دیگر احتیاجی به حمله کردن نیست و از هافبک‌های خود خواست که تنها با ارسال پاس‌های مستقیم مهاجمان تیم را صاحب موقعیت کنند. در نتیجه قرمزها در سایر دقایق بازی با این حرکت صاحب موقعیت جدی نشدند. حالا باید دید سرخپوشان در ادامه فصل می‌توانند در برابر تیم‌های قدرتمندتر هم با این استراتژی به پیروزی برسند یا ممکن است در ادامه راه به مشکل بخورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rp9wm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بردپرگل پرسپولیس/ جشن قهرمانی سرخ ها شیرین تر شد