تاریخ انتشار: 1397/05/08 11:31
کد خبر: 136528

گرشاسبی:بهتر است رفیعی ،ترابی و شیری مقابل پرسپولیس بازی نکنند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس و استقلال هیئت مدیره دارند، وزیر بیکار نیست که وارد ریز مسائل پرسپولیس و استقلال شود.
گرشاسبی:بهتر است رفیعی ،ترابی و شیری مقابل پرسپولیس بازی نکنند

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص شایعاتی که درباره هزینه باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، شاعبه حضور پررنگ وزیر ورزش در تصمیمات باشگاه پرسپولیس، پرداخت طلب های پرسپولیسی ها و ... صحبت های زیر را مطرح کرد:

 

*گفته می شود باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چیزی حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده آیا واقعا این مسئله درست است؟

 

کلا این اعداد کذب محض است کسی که این صحبت را مطرح می کند دروغ می گوید. ما نصف این مبالغ را هم در فصل نقل و انتقالات هزینه نکردیم.

 

*سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی ترابی بازیکنان پرسپولیس هستند که در نیم فصل اول باید در تیم دیگر بازی کنند آیا بین شما و باشگاه های این بازیکنان تفاهم نامه ای امضا شده تا این بازیکنان مقابل پرسپولیس در نیم فصل اول بازی نکنند؟

 

تفاهم نامه ای امضا نکردیم و اجباری هم نکردیم که این بازیکنان مقابل پرسپولیس بازی نکنند، اما بهتر است که هم خود این بازیکنان و هم باشگاه هایشان اخلاق را رعایت کنند و مقابل پرسپولیس بازی نکنند. بالاخره اینها از نیم فصل دوم بازیکن پرسپولیس هستند، اما تاکید می کنم که هیج تفاهم نامه ای امضا نشده است.

 

*در این مدت استقلالی ها و مخصوصا هوادارانشان معتقد هستند که وزیر ورزش پرسپولیسی است و به باشگاه شما کمک زیادی می کند؛ آیا واقعا وزیر پرسپولیسی است؟

 

پرسپولیس و استقلال زیرمجموعه وزارت ورزش هستند و همیشه ناخواسته و به ناحق وزارت ورزش در خصوص این دو باشگاه زیر سوال می رود که انصاف نیست. البته عواملی در وزارت ورزش هستند که باید از نظرات و صحبت هایشان مراقبت کنند تا ایجاد شبهه نشود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dzwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید گرشاسبی از اخلاق حرفه ای برانکو با بازیکنان