تاریخ انتشار: 1397/05/08 12:23
کد خبر: 136523

سید مجید حسینی رسما به ترابوزان اسپور پیوست +عکس

مجید حسینی مدافع جوان و ملی پوش استقلال لحظاتی پیش به عنوان بازیکن ترابزون اسپور به خبرنگاران معرفی شد.
سید مجید حسینی  رسما به ترابوزان اسپور پیوست +عکس

حسینی بعد از اعلام خبررسمی باشگاه در توییتر درست مثل وحید امیری و راس همان ساعت با پیراهن آبی و قرمز تیم جدیدش در این نشست حاضر شد و همراه معاون نقل و انتقالات باشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حسینی دراین نشست با زبان فارسی به سوالات جواب می داد و یک مترجم جواب های او را برای خبرنگاران ترجمه می کرد. او در ابتدای صحبت هایش از پیوستن به ترابزون اعلام خوشحالی کرد و گفت باشگاه استقلال به هیچ وجه قصد نداشته وی را از دست بدهد.

حسینی در این نشست که در ساحل رودخانه و زیر نم نم باران برگزار شد، درباره قراردادش با ترابزون گفت: من باتوجه به شرایط قراردادم و بندی که در آن داشتم باید زودتر تیم آینده ام راانتخاب می کردم. چند پیشنهاد اروپایی داشتم اما ترجیح دادم به ترابزون بیایم چون فکر می کردم از اینجا بهتر می توانم به باشگاه های اروپایی بروم.

جالب اینکه معاون باشگاه ترابزون از خبرنگاران خواست درباره مساله استقلال سوالی از حسینی نپرسند. حسینی بعد از پاسخ دادن به سه سوال پایان نشست مطبوعاتی اش را با نمایش پیراهن شماره 5 مقابل عکاسان و کنار یک قایق کروز به پایان رساند. مشخص نیست که چه توافقی بین باشگاه استقلال و ترابزون صورت گرفته اما ظاهرا طرف ترک با پرداخت 300 هزاردلار و بازیکن با سهیم کردن باشگاه در قراردادهای بعدی رضایت وی را صادر کرده است. البته دراین مورد خبر رسمی اعلام نشده است.

صالح اوغلو در میانه های مراسم معارفه وقتی سئوالات خبرنگاران ترکیه ای پیرامون مشکلات در راه انتقال اوج گرفت از آنها خواست با توجه به روابط حسنه ای که این باشگاه با طرف ایرانی(استقلال) پیدا کرده است وارد جزئیات نشوند.

lY8JBUfDSFlR


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5lqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضع کمیته تعیین وضعیت در قبال مجید حسینی مشخص شد