تاریخ انتشار: 1397/05/08 15:32
کد خبر: 136505

امروز با نیومایر قرارداد میبندیم؛ تبریزی از شنبه به تمرینات اضافه می شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت:مجیدی سرمایه باشگاه استقلال است و اینجا باشگاه خودش است، البته من از تماس وزیر ورزش با او اطلاعی نداشتم.
امروز با نیومایر قرارداد میبندیم؛ تبریزی از شنبه به تمرینات اضافه می شود

امیر حسین فتحی در خصوص حضورش در محل تمرین این تیم برای معارفه اعضای این باشگاه گفت:امروز در تمرین حاضر شدیم تا مراسم معارفه مسئولان باشگاه را به اطلاع اعضای تیم برسانیم.

وی افزود: از شنبه مرتضی تبریزی در تمرینات استقلال شرکت می‌کند،ان‌شاالله امروز قرارداد نویمایر را می‌بندیم، دو سه مهاجم هم مد نظر ما هستند و آرام آرام اوضاع و احوال استقلال خوب خواهد شد.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در مورد شایعاتی که پیرامون حضور فرهاد مجیدی در این باشگاه و صحبت‌هایی که وزیر با وی انجام داده است گفت:مجیدی سرمایه باشگاه استقلال است و اینجا باشگاه خودش است و حتما از وجود او استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر آقای وزیر صحبتی با مجیدی کرده من بی اطلاع هستم و خبری از این موضوع نداشتم، نیازی نیست که وزیر ورزش در مورد تماس با دیگران از من اجازه بگیرد.حتما وزیر صلاح بداند با شخصی صحبت کند این کار را انجام خواهد داد.

فتحی در خصوص اینکه وی برای حضور تبریزی در استقلال به چه کسی توافق کرده و رقم انتقال وی چقدر بوده است گفت: در مورد رقم قرارداد صحبتی نشده است.ما فقط با آقایان شهنازی و آذری در مورد انتقال تبریزی توافق کردیم.

وی در خصوص اینکه تکلیف تیام چه شد گفت: فعلا که شکایت کردیم و همانطور که در مورد حسینی سفت پای قضایا ایستادیم در مورد تیام هم به نتیجه خواهیم رسید.منافع باشگاه برای ما مهم است و دوست داریم به نتیجه خوبی برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alqjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحریک هواداران پرسپولیس و استقلال رفتار ضدملی محسوب میشود