تاریخ انتشار: 1397/05/08 19:10
کد خبر: 136473

علت شکایت پرسپولیس از وکیل سوئیسی؛ ماجرایی که ادامه دارد!

برخلاف آنچه که مسوولان پرسپولیس وعده داده بودند، این باشگاه نتوانست از حقی که برای خود قائل بود در پرونده محرومیت فیفا سود ببرد و اکنون آنها به دنبال شکایت از وکیل سوئیسی خود هستند.
علت شکایت پرسپولیس از وکیل سوئیسی؛ ماجرایی که ادامه دارد!

 با عقد قرارداد غیرقانونی باشگاه پرسپولیس با مهدی طارمی که پیش از این با ریزه اسپور به توافق رسیده بود، این باشگاه با شکایت طرف ترکیه‌ای از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. در ادامه باشگاه توانست با رایزنی جریمه نقدی حاصل از این پرونده را ببخشند.

با این حال بعد از گذشت یک پنجره محرومیت، این باشگاه تلاش خود را برای بخشیدن پنجره محرومیتی بعدی آغاز کرد و مستندات خود را با کمک یک وکیل سوئیسی پیش برد. در ادامه اما برخلاف آنچه که وعده داده بودند این باشگاه در این پرونده بازنده شد و باید حکم محرومیت فیفا را پشت سر بگذارند.

هیات مدیره باشگاه در نشست امروز خود مصوب کرد نسبت به طرح شکایت از وکیل خارجی باشگاه در یکی از مراحل پیگیری پرونده محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات  اقدام کند.

آنها معتقدند این وکیل درپیشبرد پرونده و ارائه مستندات کوتاهی داشته وگرنه مستندات آنها به شکلی بوده که قادر به بخشیده شدن در رای فیفا و دادگاه CAS را داشته اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369nd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:  درباره مهدی طارمی هیچ صحبتی را مطرح نکرده‌ام