تاریخ انتشار: 1397/05/08 20:49
کد خبر: 136444

خطا روی بازیکن استقلال 3 تا اخراج داشت!

مدافع چپ استقلال دباره حواشی بازی با پیکان گفت: کاش هواداران فقط تیم را تشویق می‌کردند.
خطا روی بازیکن استقلال 3 تا اخراج داشت!

 میلاد زکی‌پور در حالی در اولین دیدار استقلال در فصل هجدهم در ترکیب اصلی استقلال به زمین رفت که در پایان فصل قبل برخی او را از لیست فصل جدید بیرون گذاشته بودند.

*تساوی با پیکان راحت به دست آمد؟

تیم پیکان از ابتدای بازی عقب نشسته بود و در زمین خودش بازی می‌کرد. ما هم متوجه این موضوع شده بودیم و نمی‌خواستیم بی‌محابا به آن‌ها حمله کنیم.

* قبل از شروع بازی خیلی‌ها معتقد بودند استقلال با دو گل اختلاف بازنده می‌شود. چه شد که مساوی کردید؟

جالب است بدانید قبل از بازی از اردوی پیکان شنیدیم که آن‌ها گفتنه بودند استقلال را با دو، سه گل شکست می‌دهیم ولی ما در اردو گفتیم که استقلال را دست‌کم گرفته اید.

* این رجزخوانی‌ها روی بازیکنان جوان تان تأثیر نداشت؟

اتفاقاً یکی، دو نفرشان خیلی نگران بودند و قبل از بازی نمی‌توانستند وارد میدان شوند، اما با شروع بازی همگی عالی کار کردند.

* اوضاع تیم تان چندان روبه‌راه نبود.

علی کریمی یک جلسه هم با تیم تمرین نکرده بود. محمد دانشگر که بغل دست من بود تازه سومین جلسه اش بود که با من تمرین می‌کرد. در این مدت مچش خراب بود و فیزیوتراپی می‌کرد. او به من می‌گفت: نرو... من می‌رفتم و می‌گفت: بیا من می‌رفتم. می‌خواهم بگویم با اینکه کلاً ناهماهنگ بودیم و نگذاشتیم پیکان از نیمه زمین این‌طرف بیاید. شک نکنید در ادامه مسابقات با اضافه شدن یکی، دو مهاجم و بازیساز همان استقلال فصل قبل می‌شویم.

* نقطه قوت تان دفاع بود؟

ما از فصل قبل که دومین دفاع لیگ برتر شدیم روی این فاز تمرین‌های زیادی کرده بودیم. برای همین می‌دانستیم چطور از هافبک تا دروازه‌مان را ببندیم. فرشید باقری، وریا و خسرو هم عالی بودند.

* پیکان را چطور دیدی؟

آن‌ها با دفاع صرف به زمین آمده بودند. ما در نیمه اول شانس داشتیم به آن‌ها گل بزنیم ولی بد آوردیم. خسرو حیدری را بسته بودند و نمی‌گذاشتند سانتر کند. خود من هم که چند بار جلو رفتم خارج از برنامه جلو کشیدم.

* سکو‌ها حمایت تان می‌کردند؟

کاش این اتفاق بیشتر رخ می‌داد. بازیکنانی که تازه به استقلال آمده‌اند، دوست دارند تشویق شوند. اگر هواداران به جای پرداختن به مسائل دیگر به حمایت و تشویق تیم مشغول می‌شدند، بازی را نمی‌بردیم. سجاد آقایی را دیدید؟ صیادمنش و روح‌ا... باقری و حتی آذری که به زمین آمد، همگی خوب بودند. ما با این بچه‌های جوان دو تا بازی دیگر بگذرد بهترین نتایج را می‌گیریم. البته از شانس بدمان تیم‌های خوبی در هفته‌های اول به تورمان خورده‌اند. ذوب‌آهن و تراکتور هم بعد از این حریفان‌مان هستند.

* گفتی سجاد! روی آقایی خطای شدیدی شد.

اینقدر بد او را زدند که فکر می‌کنم آن خطا سه تا اخراج داشت ولی داور به یک نفر دیگر کارت زرد داد. به کمک‌داور گفتم اگر من بازیکن حریف را این‌طور زده بودم، الان پایش نصف شده بود ولی کمک گفت: داور دیده و تشخیصش کارت زرد است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwvgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد زکی پور: با قدرت وارد لیگ برتر می شویم / در استقلال بازیکن بد نداریم