تاریخ انتشار: 1397/05/09 08:59
کد خبر: 136411

سروش؛تنها تغییر ترکیب اصلی فولاد مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال فولاد خوزستان احتمالا در دیدار دوم خود مقابل پرسپولیس، یک تغییر بزرگ نسبت به بازی قبل خواهد داشت.
سروش؛تنها تغییر ترکیب اصلی فولاد مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین بازی خود در رقابت های لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود. این بازی از حیث اینکه هر دو تیم بازیهای هفته نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، حساسیت بالایی دارد.

 

 اما جدای از مسائل تیمی، یک اتفاق ویژه هم در جدال سرخپوشان تهرانی و اهوازی خواهد افتاد و آن حضور سروش رفیعی در ترکیب فولاد مقابل تیم نیم فصل دوم خود یعنی پرسپولیس است.

 

 درباره رفیعی در روزهای اخیر صحبت های مختلفی شنیده شد. از وجود بندی در توافق با پرسپولیس مبنی بر غیبت در این بازی رو در رو گرفته، تا شایعه مصدومیت و نرسیدن او به دیدار برابر پرسپولیس؛ اما آنچه در اهواز دیده شده، حضور سروش در تمرینات و بازی دوستانه فولاد و البته آمادگی او برای بازی آخر هفته مقابل پرسپولیس است.

 

 سیروس پورموسوی سرمربی فولاد، که تیمش عملکرد خوبی در بازی نخست مقابل پارس جنوبی داشت، قصد ندارد تغییرات زیادی در ترکیب نفرات خود ایجاد کند؛ اما از آنجا که حضور رفیعی می تواند کفه ترازوی وسط زمین را به سمت فولاد سنگین کند، حساب او از سایر بازیکنان جدا است.

 

بدین ترتیب احتمالا اضافه شدن رفیعی به جمع یازده نفر شروع کننده بازی، تنها تغییر ترکیب اصلی فولاد نسبت به بازی هفته نخست خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyzaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تکلیف ستاره شماره 7 پرسپولیس هنوز مشخص نیست!