تاریخ انتشار: 1397/05/10 10:11
کرار به سیم آخر زد؛
کد خبر: 136281

استقلال واقعا برای من چه کرد؟/نمی گذارم هیچ بازیکن عراقی به استقلال بیاید

جاسم کرار فصل گذشته یک لیگ آرام را با نفت آبادان پشت سر گذاشت در حالی که تراکتورسازان و استقلالی‌ها او را حاشیه‌ساز می‌دانستند اما این اتفاق نیفتاد
 استقلال واقعا برای من چه کرد؟/نمی گذارم هیچ بازیکن عراقی به استقلال بیاید

جاسم کرار فصل گذشته یک لیگ آرام را با نفت آبادان پشت سر گذاشت  در حالی که تراکتورسازان و استقلالی‌ها او را حاشیه‌ساز می‌دانستند اما این اتفاق نیفتاد و او با فراز کمالوند کار را بدون دغدغه تا پایان لیگ به پایان رساند. با این حال کرار هنوز هم ناراحت است و از مدیریت آن زمان استقلال و تراکتورسازی حسابی گله مند است.

 

ماجرای مطالبات تو از استقلال کجا رسید؟

افشارزاده من را خیلی اذیت کرد. به من ماشین دادند وقتی برگشتم دیدم ماشین را بردند و چک بی محل به من دادند. وسائل زندگی و همسرم را بردند و بعد گفتند دروغ می گویی و خانه خالی بوده است. استقلال واقعا برای من چه کرد. منظور من هواداران این تیم نیست چون بهترین هواداران، هواداران استقلال و تراکتورسازی هستند.آجورلو هم من را تهدید کرد و گفت یا 140 هزار دلارت را ببخش یا در تراکتورسازی بمان. واقعا این چه فوتبالی است. تنها باشگاهی که به تعهدات خود عمل کرد صنعت نفت بود و واقعا هوای من را داشت. مدیرعامل صنعت نفت آقای عیسی زاده خیلی زحمت می‌کشد و هیچ بازیکنی طلبکار نیست آن وقت آجورلو آنطور من را تهدید می کند و استقلال هم برای طلبم یک نامه الکی به من داد. هواداران استقلال و تراکتورسازی بدانند من با آنها مشکلی ندارم و همین در قلب من جای دارند.

 

بازیکنان عراقی برای آمدن به ایران از تو مشورت می گیرند و آیا طارق با تو مشورت کرد؟

حرف من هرچه زدم در مورد شخص است یعنی مدیرعامل و هیات مدیره را می‌گویم چون آنقدر دروغ می‌گویند که حساب و کتاب ندارد. طارق می‌خواست به ایران بیاید اما به او گفتم برای چه می‌خواهی بیایی و اصلا این کار را نکن. اینجا راحت حق تو را می‌خورند. استقلال خودش برای من حاشیه درست کرد و می‌گفت تو حاشیه داری. پولم را نمی‌دادند و من می‌گفتم سر تمرین نمی‌روم و آنها هم راحت می‌گفتند نمی خواهد بروی بعد می گفتند سر تمرین نیامده و کرار حاشیه دارد. خدایی آن بالا هست و هیچ بازیکن عراقی را نمی‌گذارم به استقلال بیاید. این‌ها فکر کردند من آدم معمولی هستم و صبر کنند تا یک ماه دیگر با شکایت از استقلال چطور پولم را می‌گیرم. هنوز مالیات من را استقلال نداده است و با اینکه دو سال برای آنها مجانی بازی کردم این دستمزدی بود که به من دادند.

 

در صورتی که این دو باشگاه دولتی هستند و باید مشکلی از این بابت و پرداخت مطالبات نداشته باشند؟

پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی هستند و باید به موقع به بازیکنان پول بدهند. واقعا استقلال این‌طور است اما نفت آبادان که آن پایین است کارش را به خوبی انجام می‌دهد و هیچ بازیکنی از آنها شکایت نمی‌کند و اینجاست که فرق هیات مدیره نفت و استقلال مشخص می‌شود.

 

فتحی سرپرست جدید استقلال به دنبال حل مشکلات است و با خیلی بازیکنان و مربیان سابق توافق کرده است. نمی‌خواهی با آن‌ها صحبت کنی؟

من مشکلی بابت جلسه گذاشتن و صحبت کردن ندارم. مدیران استقلال و آقای فتحی بخواهد حتما در جلسه شرکت خواهم کرد تا اگر خواستند در مورد مطالبات و مالیاتی که هنوز نداده‌اند، صحبت کنیم. امیدوارم با آقای فتحی که گفته می شود یک مدیر کاربلد است بتوانم مشکلاتم را حل کنم و مطالباتم را از استقلال با توافق دریافت کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gz87z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی پوش حاشیه ساز و برخورد با استقلال در هفته اول