تاریخ انتشار: 1397/05/10 10:19
کد خبر: 136280

پرسپولیس-فولاد؛برانکو و سروش رودرور می شوند!

شاید مهم ترین جذابیت بازی پرسپولیس و فولاد حضور سروش رفیعی در تیم فولاد باشد، آن هم در حالی که او چند هفته قبل در تمرینات تیم پرسپولیس حضور داشت.
پرسپولیس-فولاد؛برانکو و سروش رودرور می شوند!

به نظر می‌رسد داستان دوئل های بازیکنان پرسپولیس و فولاد تمامی ندارد. در بازی رفت لیگ شانزدهم ساسان انصاری ستاره سابق خوزستانی ها با پیراهن پرسپولیس در زمین حاضر بود و در نیم فصل دوم، سروش رفیعی برابر تیم سابقش فولاد به میدان رفت. در دیدار برگشت باتوجه به ادعای فولاد درخصوص مالکیت بر سروش رفیعی و رد آن توسط این بازیکن، فولادی ها استقبال گرمی از این بازیکن انجام ندادند و ارتباط سردی بین طرفین برقرار بود. اما در همان بازی جنوبی ها از دیگر بازیکن سابق‌شان محسن مسلمان استقبال قابل توجهی کردند. تا به رفیعی نیز کنایه زده باشند.

 

حال این بار سروش با پیراهن فولاد مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت. او ابتدا با قرمزهای تهران قرارداد یک و نیم ساله به امضا رساند و باتوجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تصمیم گرفت نیم فصل نخست را در تیم دیگری سپری کند.

در طول مدت فرآیند انتخاب تیم، شماره ۷ دوست داشتنی فوتبال ایران در تمرینات پرسپولیس حضور یافت و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ تمریناتش را انجام داد تا از آمادگی دور نشود.

او در این سال ها نشان داده که رابطه‌اش با برانکو بسیار خوب و صمیمانه است و بی شک پروفسور نیز علاقه خاصی به این بازیکن دارد. او در نیم فصل دوم رفیعی را از همان دیدار نخست بازی داد و پس از جدایی در پایان فصل هم از زحمات این بازیکن تشکر کرد. در تمرینات پیش فصل لیگ هجدهم نیز این دو رابطه صمیمانه شان را نمایان کردند.

حال چند هفته پس از رودررویی، آن ها رویارویی را تجربه خواهند کرد و این تقابل، دوئل ویژه مسابقه پرسپولیس و فولاد خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex65p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی به دنبال شکست طلسم برانکو