تاریخ انتشار: 1397/05/10 13:22
کد خبر: 136261

جلالی: این فصل، فصل بسیار سختی خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مطمئن نیستم که لیگ امسال با ۱۶ تیم تمام شود، چون مسائل و مشکلات مختلفی پیش روی تیم‌هاست.
جلالی: این فصل، فصل بسیار سختی خواهد بود

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپای تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دقیقا سه ماه پیش، هفتم اردیبهشت ماه با سایپا بازی کردیم. در آن بازی موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم. اکنون شرایط متفاوتی داریم و سعی خواهیم کرد از موقعیت‌ها استفاده کرده و نتیجه خوبی را رقم بزنیم، چون در این لیگ توقع زیادی از خودمان داریم.

وی در ادامه افزود: ما باید بتوانیم در بازی‌های هفته‌های ابتدایی امتیاز جمع کنیم تا شروع پرقدرتی را در لیگ داشته باشیم. تیم سایپا هم یک تیم قدرتمند است که باید بگویم من حس متفاوتی نسبت به این تیم دارم. همچنین حس متفاوتی نسبت به علی دایی دارم. چه از زمانی که او به عنوان بازیکن در فوتبال حضور داشت و من مربی بودم و چه حالا که سرمربی سایپا شده است، همیشه حسم نسبت به او متفاوت بوده است. در کل امیدوارم یک بازی بسیار خوب را پشت سر بگذاریم.

جلالی در واکنش به این سؤال که با گذشت یک هفته شاید نتوان برداشت دقیقی از یک فصل داشت، اما به نظرش نیم‌فصل اول چگونه برای خودروسازان خواهد گذشت، گفت: همان‌طور که خودتان گفتید نمی‌توان برداشت دقیقی از هفته‌های اول لیگ داشت و اکنون هم نمی‌توان چیزی گفت. اینکه تیم‌های مقابل ما چه بازیکنانی دارند یا ندارند و اینکه با چه سبکی بازی می‌کنند در هفته‌های ابتدایی مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره فصل سختی که پیش روست و با جام ملت‌ها و بازی‌های تیم امید همراه شده است و از طرفی پیکان هم چهار بازیکن در تیم فوتبال امید ایران دارد، خاطر نشان کرد: به نظر من هم این فصل، فصل بسیار سختی خواهد بود و من همچنان می‌گویم شاید لیگ امسال با 16 تیم آغاز شده باشد، اما مطمئن نیستم که با 16 تیم تمام شود، چون مسائل و مشکلات مختلفی پیش روی تیم‌هاست که یکی از این موارد هم به این موضوع باز می‌گردد. مطمئناً من اگر چهار بازیکنم (چهار بازیکن تیم پیکان در تیم امید) را برای این بازی در اختیار داشتم، سه نفر از آنها در ترکیب اصلی بودند، اما من قول همکاری داده‌ام.

جلالی ادامه داد: به حمید استیلی قول داده‌ام که کنار تیم امید باشم و به او گفتم هر چند نفر که از تیم ما به تیم امید دعوت شود در اختیار کادر فنی این تیم قرار می‌دهیم. حتی بازیکنان‌مان دیروز به تمرین آمدند که گفتم بهتر است به مراسم بدرقه کاروان ایران در بازی‌های آسیایی بروند و با روحیه در آنجا حضور داشته باشند. برای بازی امروز هم به آنها گفتم که نیازی نیست بیایند و می‌توانند از بالا بازی را تماشا کنند تا آماده باقی بمانند. امسال فصل سختی پیش روی همه بازیکنان، مربیان، باشگاه‌ها و حتی سازمان لیگ است که باید برنامه‌ریزی منظمی داشته باشد. به نظرم اگر همه سنجیده عمل کنیم می‌توانیم لیگ را به خوبی به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به نامگذاری هفته دوم لیگ برتر به نام «ورزش، خودمراقبتی و اهدای خون مستمر»، گفت: به مناسبت هفته انتقال خون باید این اتفاق و نامگذاری را تبریک بگویم و امیدوارم طیف بزرگی از جوان‌ها به خصوص در فوتبال به خیل عظیم اهداکنندگان خون بپیوندند که سلامت آینده آنها نیز تضمین می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjgyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداداد عزیزی: اهل سیاه‌بازی و گول زدن هواداران نیستم، تلاش میکنم تیم را در میانه جدول نگه دارم