تاریخ انتشار: 1397/05/10 16:36
کد خبر: 136229

به نظرم پدیده بهتر از پرسپولیس بازی کرد

سرمربی تیم استقلال خوزستان پیش از بازی هفته دوم لیگ مقابل پدیده، به تمجید از عملکرد این تیم پرداخت.
به نظرم پدیده بهتر از پرسپولیس بازی کرد

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: خیلی خوشحالم که بعد از دو سال دوباره  در یک تیم خوزستانی هستم و به عنوان سرمربی در لیگ برتر حضور دارم. امیدوارم با کمک مسئولان استان برای موفقیت فوتبال خوزستان تلاش کنیم.

او درباره بازی فردا با پدیده گفت: بازی فردا مثل همه بازی‌ها سخت است. پدیده مقابل پرسپولیس یک بازی قابل قبول ارائه کرد. آنها به پرسپولیس باختند اما به نظرم بهتر از پرسپولیس بازی کردند. ما هم از بازی اول یک امتیاز کسب کردیم و اندوخته خوبی داریم. این موضوع از لحاظ روحی روانی به ما کمک می‌کند.

یزدی اضافه کرد: در تمرینات پیش از شروع فصل، کار ما به دو دلیل سخت پیش رفت. ما در مجموع ۱۵ روز تمرین کردیم. همچنین به دلایل مختلفی نتوانستیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم؛ اما بازیکنانی را انتخاب کرده‌ایم که جوان و باانگیزه هستند ضمن اینکه در کنار آن‌ها دو سه بازیکن باتجربه و توانمند از جمله مبعلی و آل نعمه نیز حضور دارند که می‌توانند به ما کمک کنند. امیدوارم در لیگ هجدهم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای خوزستان باشیم.

وی درباره تعامل بین کادر فنی و مدیریت باشگاه گفت: برای موفقیت یک مجموعه اتحاد و همدلی مهم است و اگر این مسئله در هر تیمی نباشد، حتی اگر بهترین نفرات را در اختیار داشته باشد، به سرمنزل نمی رسد. من فرصت پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را ندارم زیرا کارهای مهم‌تری وجود دارد و باید حواشی را دور کنیم. اکنون نیز تعامل نسبی خوبی در مجموعه وجود دارد.

یزدی درباره احتمال سقوط تیمش با توجه به مشکلات موجود گفت: در ایران هستیم و می‌دانیم که یک سری مشکلات اقتصادی وجود دارد که گریبانگیر تمام تیم‌ها است. ما هم مستثنی نیستیم و کمتر تیمی وجود دارد که این مشکل را نداشته باشد. پس نمی‌توانیم بگوییم که استقلال خوزستان کاندیدای سقوط است. ما سقوط نمی‌کنیم و قطعا کاندید هم نیستیم زیرا کادر فنی و مدیریت باشگاه باانگیزه هستند.

سرمربی آبی های خوزستانی درباره هواداران این تیم افزود: هواداران باید به ما کمک کنند و من به عنوان یک استقلالی خوشحالم که سرمربی تیم استقلال خوزستان هستم و دعوت می‌کنم تمام فوتبالی‌های استان از جمله هواداران استقلال برای حمایت به ورزشگاه بیایند. البته استقلال خوزستان در سال‌های گذشته نیز هواداران زیادی نداشت و این زیبنده نیست.

وی افزود :‌خوشحالم دکتر شریعتی استاندار خوزستان در یک نامه خواستار حل مشکلات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شد و مابقی مسئولان نیز باید به دنبال احقاق حق فوتبال خوزستان باشند. همچنین باید بگویم ما اکنون در حال مذاکره با اسماعیل شریفات هستیم.

او در ادامه گفت: در فوتبال قول دادن برای کسب جایگاه کار درستی نیست ولی من و دیگر همکارانم قول می‌دهیم نهایت تلاش‌مان را برای سربلندی استقلال خوزستان به کار بگیریم و این مهم دور از دسترس نیست و باید متحد باشیم. من تلاش کردم با توجه به نفرات خوبی که در استان داریم، از بازیکنان خوزستانی برای بستن تیم استفاده کنم و اگر متحد باشیم قطعا در فوتبال ایران می‌توانیم در رقابت‌های مختلف جزو تیم‌های اول باشیم.

یزدی در خصوص جدایی دلفی از این تیم و شایعه پیوستنش به آیندهوون هلند هم تصریح کرد: او هنوز با تیم دیگری قرارداد امضا نکرده اما به طور حتم از جمع ما جدا خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alqrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/برزیلی ها در راه نصف جهان/ استقلالی ها شنبه ثبت می کنند/ طارمی به سوپرجام نمی رسد