تاریخ انتشار: 1397/05/10 17:19
کد خبر: 136223

بازیکنان پرسپولیس مرد روز‌های سخت هستند / دست به دست هم می‌دهیم تا علیپور آقای گل شود

امید عالیشاه درباره شرایط پرسپولیس گفت: نیمکت ما کمی خالی است، اما جبران می‌کنیم.
بازیکنان پرسپولیس مرد روز‌های سخت هستند /  دست به دست هم می‌دهیم تا علیپور آقای گل شود

امید عالیشاه که به دلیل خدمت سربازی حدود دو سال از پرسپولیس جدا شد، در بازی اول تیمش مقابل پدیده نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند. بازیکنی که نیمکت را یکی از مشکلات تیم‌شان می‌داند، اما با این وجود معتقد است پرسپولیس باز هم یکی از شانس‌های قهرمانی است.

* چرا در دیدار مقابل پدیده جز دقایقی از نیمه اول چهره قابل قبولی نداشتید؟

در اولین بازی لیگ همه تیم‌ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. دوران بدنسازی و... ممکن است شرایط خاصی را به وجود آورد و تا بدن‌ها به فرم ایده‌آل برسد، کمی زمان بیشتری نیاز دارد. از طرفی، چون ما در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم در بیشتر دقایق سعی کردیم بازی را اداره کنیم با این وجود قبول دارم که پرسپولیس باید خیلی بهتر از این‌ها باشد.

* قبول داری با کمی خوش‌شانسی پدیده را شکست دادید؟

همیشه شانس یار تیم‌های سختکوش است. بازیکنان ما هم در اولین دیدار با وجود آن که یک ماه دوران بدنسازی سخت را پشت سر گذاشته بودند برای خوشحالی هواداران و کسب سه امتیاز همه تلاش‌شان را به کار گرفتند و انصافاً خوب دویدند، با هم حمله کردند و دفاع تیمی خوبی داشتند و تماشاگران هم انصافاً برای ما سنگ تمام گذاشتند که دست همگی‌شان درد نکند.

* امید عالیشاه نزدیک به دو سال از پرسپولیس دور بوده، می‌توانی دوباره همان بازیکنی باشی که کار را برای تیمت درمی‌آوردی؟

من مدتی مصدوم بودم و یک سال و خرده‌ای هم از پرسپولیس دور بودم، اما این را هم نباید فراموش کرد که فوتبالیست هیچ وقت فوتبالش را فراموش نمی‌کند بنابراین دوباره همان امید عالیشاهی می‌شوم که همه از من انتظار دارند.

* امسال با محرومیتی که در نیم‌فصل دارید شرایط‌تان بسیار سخت است، در جنگ نابرابر با بقیه تیم‌ها موفق می‌شوید؟

شرایط کمی سخت است، ولی اوضاع‌مان آن‌طور هم نیست که قافیه را ببازیم. استخوان‌بندی تیم تقریباً حفظ شده، فقط کمی نیمکت‌مان خالی است هرچند روی نیمکت هم بازیکنان جوان و مستعدی حضور دارند که امیدوارم در هنگام بازی هم توانایی‌های خودشان را مانند تمرینات به بهترین شکل نشان دهند.

* اما خودت می‌دانی نیمکت تیمی مانند پرسپولیس جای تجربه‌اندوزی نیست.

بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید و تأیید می‌شود و در تمرینات هم به بهترین شکل کار می‌کند حتماً می‌تواند در بازی‌ها هم جواب بدهد بنابراین من شرایط فعلی نیمکت‌نشینان پرسپولیس را به فال نیک می‌گیرم.

* می‌توانید در نیم‌فصل اول نتیجه بگیرید؟

ما خوب می‌دانیم برای تکرار قهرمانی کار خیلی سختی را پیش رو داریم. بازیکنان ما هم می‌دانند که باید کمترین امتیاز را از دست بدهیم. یادم می‌آید آن سالی که هادی نوروزی فوت کرد ما در نیم‌فصل اول در اواخر جدول قرار داشتیم، اما بعد از فوت آن خدابیامرز شوک خیلی بزرگی به تیم‌مان وارد شد و همانجا عهد بستیم اول به خاطر هواداران‌مان و بعد به خاطر هادی قهرمان شویم به همین دلیل اکثر بازی‌ها را بردیم. این موضوع نشان می‌دهد سرمربی و بازیکنان پرسپولیس مرد روز‌های سخت هستند.

* اما امسال تعداد مدعیان بیشتر شده.

پرسپولیس بازیکنان خوب، سرمربی کاردان و از همه مهمتر بیشترین هوادار را دارد که عاشق تیم‌شان هستند؛ بنابراین تیمی که پرطرفدارترین تیم آسیاست برای خوشحالی هوادارش و با کمک آن‌ها بیشترین تلاش را انجام می‌دهد و مسلماً امسال هم ما مدعی جدی قهرمانی هستیم.

* اما تو در دیدار مقابل پدیده کیفیت کاملاً متوسطی داشتی.

بله، من خوب می‌دانم که وقتی سال‌ها خوب باشی، اما در بازگشت کیفیت متوسطی ارائه دهی، کارت به چشم نمی‌آید، اما خودم را به شرایطی می‌رسانم که دوباره بهترین باشم.

* سه، چهار فصلی هست که آقای گل لیگ از پرسپولیس است. امسال هم تو و بقیه هافبک‌ها می‌توانید طوری پاس گل بدهید که علیپور آقای گل شود؟

همه ما دنبال موفقیت تیم هستیم و قطعاً دوباره دست به دست هم می‌دهیم تا علیپور آقای گل شود.

* درباره دیدار با فولاد چه صحبتی داری؟

فولاد تیم خوبی است، اما ما در آزادی با حمایت هواداران‌مان برای پیروزی تیم‌مان تلاش می‌کنیم و به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

* سروش هم در فولاد است.

سروش فوتبالیست خیلی خوبی است. بازیکنی که در نیم‌فصل دوم می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

* بازی او مقابل پرسپولیس را برای تیم‌تان بدشانسی نمی‌دانی؟

سروش بازیکن توانایی است، اما من بازی او مقابل پرسپولیس را بدشانسی نمی‌دانم، چون بالاخره قاعده حرفه‌ای به بازیکن حکم می‌کند که با تمام وجود برای تیمی که با آن قرارداد بسته، بازی کند. درست مثل خودم که در تراکتور با همه وجود بازی کردم تا بهترین نمایش را داشته باشم هرچند که مصدوم شدم و متأسفانه بعضی‌ها به ناحق حرف و حدیث‌هایی درست کردند که اصلاً درست نبود.

* در مورد بازی بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند، ولی باید مقابل این تیم بازی کنند حرف و حدیث زیاد است.

من فکر می‌کنم قاعده حرفه‌ای به بازیکن می‌گوید او باید با تمام وجود برای تیمش بازی کند. بازی بازیکنان جدید هم مقابل پرسپولیس و سایر تیم‌ها مشکلی برای تیم ما به وجود نمی‌آورد و موجب می‌شود آن‌ها آماده رودرروی تیم ما قرار بگیرند.

* سال‌هاست که به تیم ملی دعوت نشدی، به نظر قید تیم ملی را زده‌ای.

کدام بازیکن در ۲۶ سالگی قید تیم ملی را می‌زند که من بزنم؟ من فکر می‌کنم یک بازیکن با کارش سرمربی تیم ملی را مجاب می‌کند که دعوت شود. نکته‌ای که من برای عملی کردن آن تمام تلاشم را انجام می‌دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z57zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها نکته منفی امید عالیشاه برای شروع فصل جدید!