تاریخ انتشار: 1397/05/10 21:07
کد خبر: 136179

تفکر برانکو در مورد دروازه پرسپولیس چیست

سنگربان کروات تیم پرسپولیس در دومین دیدار فصل هم به میدان خواهد رفت.
تفکر برانکو در مورد دروازه پرسپولیس چیست

 پس از جام جهانی 2018، علیرضا بیرانوند علیرغم پیشنهادات خوبی که داشت حاضر به تمدید قراردادش با این تیم شد تا پس از رفع مشکل سرخ ها در میانه فصل با خیال راحت از این تیم جدا شود و رهسپار اروپا شود.

برانکو ایوانکوویچ که تمرینات تیمش را زود آغاز کرد بارها ثابت کرده است که اکر بازیکنی از ابتدای تمرینات در کنار تیم باشد می تواند روی فیکس شدنش حساب کند. موضوعی که برای ربیع خواه نیز اتفاق افتاد. رادوشویچ که از روز های ابتدای تمرینات زیر نظر برانکو تمرین کرد در دیدار اول برابر پدیده شانس این را داشت تا به عنوان مهره ثابت به میدان رود.

با توجه به عملکرد قابل قبول رادو در دیدار اول، برانکو تصمیم گرفته از دروازه بان دوم خود برابر فولاد خوزستان و در استادیوم آزادی استفاده کند. این به معنای نیمکت نشینی مجدد بیرانوند در دومین دیدار فصل است. استدلال برانکو این است که بیرانوند آماده نیست و نمی تواند در ترکیب تیم به میدان رود.

اما سنگربان شماره 1 تیم ملی و پرسپولیس نمی خواهد به سرنوشتی مانند حسینی دچار شود، دروازه بان جوان استقلال که کاملا تبدیل به نیمکت نشین شده است کماکان در تلاش است تا از آبی ها جدا شود تا بار دیگر پیراهن تیم ملی را به دست آورد. بیرانوند نیز پس از درخشش در روسیه نمی خواهد در آستانه جام ملت های آسیا، جایگاه اصلی خود را از دست دهد و به همین خاطر در صورت ادامه این روند خیلی زودتر از میانه فصل راهی اروپا خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv5bj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو به دروازه هم‌وطن خود بازهم میدان نداد!