تاریخ انتشار: 1397/05/10 23:10
کد خبر: 136165

توفیق اجباری نیمکت‌نشینی برای بیرانوند

علیرضا بیرانوند بعد از درخشش در جام‌جهانی با وجود پیشنهادات بسیار خوبی که داشت با توجه به قراردادش با باشگاه پرسپولیس سرانجام قبول کرد تا در جمع سرخپوشان حداقل تا نیم‌فصل باقی بماند.
توفیق اجباری نیمکت‌نشینی برای بیرانوند

دروازه‌بان پرسپولیس اما در بازی ابتدایی سرخپوشان در برابر پدیده روی نیمکت نشست تا رادو اولین بازی خود را برای سرخپوشان در فصل جدید انجام دهد و درون دروازه بایستد.

رادو در این بازی با وجود چند اشتباه اما عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست بارها دروازه پرسپولیس را نجات دهد. برانکو هم درخصوص نیمکت‌نشینی بیرانوند اعلام کرد که این دروازه‌بان فعلا آماده نیست و باید درحال حاضر تمرینات اختصاصی را پشت سر بگذارد.

به‌همین دلیل هم از تیم خبر می‌رسد که به احتمال فراوان دروازه‌بان کروات پرسپولیس در بازی برابر فولاد هم فیکس خواهد بود و بیرانوند یک‌بار دیگر باید کار را از روی نیمکت دنبال و در کنار بازیکنان جوان تیم بازی را نگاه کند. از طرف دیگر حضور رادو در این هفته‌ها خیال برانکو را برای هفته‌های آینده و به‌خصوص نیم‌فصل‌ دوم راحت خواهد کرد و بیرانوند با توفیقی اجباری حالا می‌تواند با خیال راحت به اروپا برود بی‌آنکه نگران محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس باشد.

از طرفی با ادامه این نیمکت‌نشینی شاید بیرانوند به سرنوشت حسینی دروازه‌بان استقلال دچار شود و حضور ثابت در جام‌ملت‌های آسیا به‌خاطر نیمکت نشینی در پرسپولیس در خطر بیفتد و باید دید برانکو در هفته‌های آینده چه برنامه‌ای برای دروازه‌بان ملی‌پوش خود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpmpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف بازیکن جدید پرسپولیس اول تیر مشخص میشود